Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cemlys schreef:ik hoorde ook prijzen van 300 euro voor jonge kleine shetjes (die er niet eens bijzonder uitzagen), beste prijzen in elk geval.
poeh beestjes mogen blij zijn dat ze van de markt af zijn, wat een weer, die van mij ook maar binnenzetten zo
weet iemand wie de handelaar was met al die tinkers op het plein met de vijver? stom maar heb niet op de naam gelet
Letsdunit schreef:Mijn biertje (hij heet Corona) heeft al even laten zien dat hij zijn geld wel waard isen dat hij ook erg goed is in vies worden
[ Afbeelding ]
SaraViavia schreef:Cemlys schreef:ik hoorde ook prijzen van 300 euro voor jonge kleine shetjes (die er niet eens bijzonder uitzagen), beste prijzen in elk geval.
poeh beestjes mogen blij zijn dat ze van de markt af zijn, wat een weer, die van mij ook maar binnenzetten zo
weet iemand wie de handelaar was met al die tinkers op het plein met de vijver? stom maar heb niet op de naam gelet
ik heb deze niet gezien, maar ken wel iemand die in tinkers handeld en ook in zuidlaren was vandaag.
NienSCHaap schreef:SaraViavia schreef:ik hoorde ook prijzen van 300 euro voor jonge kleine shetjes (die er niet eens bijzonder uitzagen), beste prijzen in elk geval.
ik heb deze niet gezien, maar ken wel iemand die in tinkers handeld en ook in zuidlaren was vandaag.
SaraViavia schreef:NienSCHaap schreef:weet iemand wie de handelaar was met al die tinkers op het plein met de vijver? stom maar heb niet op de naam gelet
SaraViavia schreef:Het was ook echt heftig om te zien, ik stond zeg maar 1e rang. Ik zie ineens twee pony's op me af rennen, hoop geschreeuw, wordt kei hard aan de kant geduwd en tegelijkertijd een enorme klap..
Toen ik om keek zag ik meneer ineens op de grond liggen tussen de pony's. Hij bleef vrij lang liggen en ze dachten ook dat hij bewusteloos was. Op een gegeven moment deed hij wel zijn ogen op maar bleef nog wel doodstil liggen. Toen de ehbo kwam eerst langzaam op de knieën gaan zitten, toen stapje voor stapje gaan staan. Hij kreeg wel pijnstillers maar niemand snapte hoe hij weer op kon staan!
har166 schreef:Oh grappig bij die vosbonte shet hebben we nog een poging tot onderhandelen gedaan, maar hij wou er meer geld voor hebben.
Weet iemand of de drachtige shet, die net een minifjord met lange manen leek( stond naast een wit met zwarte gestippelde shet ) verkocht is? Ze stond op het veldje waar geen gereserveerde standplaatsen waren. Gewoon benieuwd hoor, geen spijt dat ik niet heb geboden want vond 500 voor een grasmaaier wat te duur
prugelpiet schreef:Ben toch wel heel erg geschrokken, paardje met een hele lange voorpluk. tillen we de voorpluk op, heeft dat kleintje geen oogOf, misschien wel een oog, maar dat was helemaal in elkaar geschrompeld en naa binnen dus de oogkas was praktisch leeg. Kwam ook allemaal pus uit. Paardje was later weg, ik denk weggehaald door de controleurs.
Het viel niet op zolang de voorpluk eroverheen hing, was echt heel misselijkmakend
essy87 schreef:@ Letsdunit: Lekker biertje, zeg!Ik zeg proost!
prugelpiet schreef:Ben toch wel heel erg geschrokken, paardje met een hele lange voorpluk. tillen we de voorpluk op, heeft dat kleintje geen oogOf, misschien wel een oog, maar dat was helemaal in elkaar geschrompeld en naa binnen dus de oogkas was praktisch leeg. Kwam ook allemaal pus uit. Paardje was later weg, ik denk weggehaald door de controleurs.
Het viel niet op zolang de voorpluk eroverheen hing, was echt heel misselijkmakend
Ik las op Facebook dat de handelaar het paspoort van deze pony incl de pony op een gegeven moment zomaar in iemands handen heeft gedrukt en 'm gepeerd is. Diegene zei dat de veearts op de markt zei dat het oog verwijderd was, maar hun eigen DA die gaf aan dat het zo pissig was omdat er nog een deel van het oog in de oogkas zat.