Heb er 1 gevonden en nog 1 besteld!
kehdra schreef:Ga ik onthouden. Momenteel is het een beetje chaos ( pakken, ergens logeren, verhuizen), maar tegen de tijd dat ik soort van gesetteld eb stuur ik ke berichtje.
Oh nog een tip voor iedereen die in het buitemland gaat werken; zorg dat je alles op papier hebt, en altijd je geld zelf in ontvangst neemt.
Ik heb dat niet gedaan ( geld) en zit nu met de gebakken peren.
Buitenland is niet altijd hetzelfde als Nederland en dingen die in Nederland vanzelfsprekend zijn, zijn dat buiten Nederland niet.
Voor details even de laatste tien pagina's in het topic in m'n onderschrift doorlezen.
Had het allemaal gelezen ja!
Wat een gedonder zeg

vaxie schreef:wat een hitte in Nederland! En hoe slecht dat ik daar eigenlijk tegen kan.Ik probeer mezelf er maar een beetje aan te laten wennen, want dat wordt nog wat als ik naar Italië vertrek.
![]()
bezoekje aan de tandarts is een goede reminder @_MelisS! dat moet ik ook echt nog even doen.
Hoe is het nu bij iedereen? veel geleerd/gezien/gedaan?
Nou inderdaad, wat een warmte hihi!
Wanneer ging jij nou ookal weer weg?
Ja leek mij ook wel, ben toch voor een iets langere tijd weg. En m'n tandarts zei dat ik net optijd was want als er vuil ingekomen was had ik nog een wortelkanaalbehandeling gehad ook