Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:Ik wist het idd van het entertainmentsysteem, de drank ed. Maar je mag verwachten dat je meer dan 3x te drinken krijg, op het laatst moesten we zelfs betalen voor de koffie die daarvoor gratis was. En ik vind het prima om te betalen voor een entertainmentsysteem, maar dan moet dat wel werken. Ik heb tot drie keer toe een nieuwe headset moeten vragen die het niet deed of enkel links. Na de derde keer zei het personeel dat het misschien aan mij ligt en dat ik het ermee moet doen. En dat pik ik niet, dus die klacht gaat sowieso komen.
Ik ben in oktober met delta/KLM gegaan en daar krijg je gewoon alles wanneer je maar wil. Dus wij hebben nu zoiets dat wij enkel nog daarmee willen
Fitzroy schreef:Navatu, Singapore Airlines is ook heel oké. Imo één van de beste maatschappijen. Idd weinig beenruimte bij Amerikaanse maatschappijen en trouwens ook KLM. Wij vliegen intercontinentaal altijd Economy
plus of hoe het ook heet. Voor zo'n lange zit betalen we graag voor extra beenruimte.
_Lisanne schreef:Ik ben echt een zeurpiet met welke maatschappij ik kies. Ik moet zeker weten dat het goed is, anders stap ik echt niet in haha.
Uiteindelijk kwam ik afgelopen jaar bij United uit, beviel erg goed. Ook veel binnenlandse vluchten met United gedaan.
SpikkelFire schreef:United vond ik prima. Voor mij kan er niets op tegen Cathay Pacific, wat een luxe! Daar word je echt heel de vlucht volgestopt met lekkernijen.
Yasmine schreef:Douraque, balen dat het zo tegenviel zeg. Arrogante flight attendants kunnen het echt verpesten. Was het de eerste keer dat je met Arke vloog? Om één of andere reden heb ik in mijn hoofd dat je er al vaker mee gevlogen bent, of is boeken op de website van Arke niet altijd met vluchten via Arke?SpikkelFire schreef:United vond ik prima. Voor mij kan er niets op tegen Cathay Pacific, wat een luxe! Daar word je echt heel de vlucht volgestopt met lekkernijen.
Jaaa, CathayBen met hen naar Australië gevlogen, de langste maar ook meest geweldige vluchten van mijn leven
Had op 2 van de 4 vluchten 4 stoelen voor mezelf, de zetel had een power outlet, de hele nacht door heerlijke noodles en als dessert Haagen-Dasz ijs
![]()
xNavatu, ik ben ook groot en heb erg lange benen, maar ik vind een zetel aan het gangpad ideaal. Dan kan ik lekker m'n benen uitstrekken in de gang
Ik ben ook niet zo moeilijk met vluchten. Zolang het vliegt, ik een zetel aan het gangpad kan krijgen en het niet te duur is, is het allemaal goed. Ik betaal liever 300 euro minder voor iets minder beenruimte, geen entertainment of wat minder lekker eten.