Die heb ik. Kom nu met geen mogelijkheid mn laarzen meer in.
Oeska
Geplaatst: 13-12-13 17:31
De Epplejeck had warmhoud-zooltjes bij de kassa liggen voor een paar euro. Van die dingen die je zo knakt en die dan warm worden. Dat leek me ook wel wat
Ik heb geen foto's gemaakt maar mn vriend wel Het bevalt ons zeker zo samen werken, eindelijk kunnen we beide doen wat we leuk vinden, en dan zijn we nog samen ook.
Vriendlief heeft hier geen account en heeft zn laptop ook thuis gelapen en vertikt het om achter de ,mijne te gaan. Hij heeft af en toe een afschuw van social media en al dat soort dingen en heeft er geen zin in om erachter te zitten. Maar zijn foto's komen wel bij mij te staan, en ik zal er vasdt ook wel wat posten.
Heeft iemand anders die daar was ook nog foto's van mij gemaakt?
wat ga je met de feestdagen doen? blijf je daar ? het werk gaat natuurlijk door kwa voeren en controlen van de dieren. ik werk wel alleen dan alles wat hoognodig is voeren & binnen /buiten zetten
fleurtjeuh
wij werken waarschijnlijk gewoon met kerst, we hebben tot zover geen plannen.
Bij de kerstshow zijn door mijn vriend inderdaad foto's gemaakt, helaas wat het licht niet optimaal waardoor ongeveer alles is bewogen Helaas
Maar wat wel leuk is: Rik heeft een nieuwe hond! Een puppie! Hij is echt zo schattig, en heel mensgericht, loopt de ganze dag vrolijk met je mee T is echt een dotje
Hier gaat alles goed! Morgen komt een oud stagiaire samen met haar instructrice naar een paard kijken voor haar instructrice! Die oud stagiare heb ik 3 weken mee samen gewerkt in de zomer, maar heb haar sindsdien niet meer gezien helaas!
Door alle regen staat alles weer blank en is het een soepzooitje overal, maar we komen er wel door!
fleurtjeuh