Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marjon_ schreef:Er word in ieder geval en korting gegeven voor abonnementhouders. Beter iets dan niets. Naar de zomeravonden kun je natuurlijk wel gewoon met abonnement, moet je alleen een paar weken wachten.
elenaMM77 schreef:_Marjon_ schreef:Er word in ieder geval en korting gegeven voor abonnementhouders. Beter iets dan niets. Naar de zomeravonden kun je natuurlijk wel gewoon met abonnement, moet je alleen een paar weken wachten.
klopt, 25%.. maar vergeet niet dat er behoorlijk extra kosten overheen komen op die dag.
je gaat geen bammetjes meenemen naar zo'n feest bijvoorbeeld..
wij wachten dus gewoon op de zomeravonden, dan maar iets minder spectakel.
mij is het te prijzig voor een avondje uit.
_Marjon_ schreef:Junkfood? In veel parken wel ja, maar in de Efteling niet hoor.
Ja natuurlijk zijn er ook frietjes en dergelijke te krijgen, maar ook gezonde broodjes en sappen.
Poffertjes, pannenkoeken, panini's, soepen, pasta, noem maar op. Dus dat vind ik niet echt aan de orde.
Prijzen liggen misschien vrij hoog, maar op een willekeurig terras in de stad betaal je dat ook.
Ingeltje schreef:Leuk! Een topic over de Efteling!Wij gaan in juni een lang weekend met 21 personen. Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd en we vieren het met het gezin + kleinkinderen in de Efteling
We hadden in de planning om voor september de nieuwe groepsaccomodaties te boeken, maar die zitten dus gewoon al tot eind van het jaar vol! Gelukkig is de bouw van deze nieuwe accomodaties eerder klaar dan verwacht (zou officieel pas begin juli klaar zijn geloof ik) en konden we eerder terecht. Heb er echt onwijs veel zin in
Nog nooit eerder in de Efteling geweest
dalena schreef:Ingeltje schreef:Leuk! Een topic over de Efteling!Wij gaan in juni een lang weekend met 21 personen. Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwd en we vieren het met het gezin + kleinkinderen in de Efteling
We hadden in de planning om voor september de nieuwe groepsaccomodaties te boeken, maar die zitten dus gewoon al tot eind van het jaar vol! Gelukkig is de bouw van deze nieuwe accomodaties eerder klaar dan verwacht (zou officieel pas begin juli klaar zijn geloof ik) en konden we eerder terecht. Heb er echt onwijs veel zin in
Nog nooit eerder in de Efteling geweest
Nog nooit in de Efteling geweest?!![]()
-----------------------------------------
Nog 2 dagen
_Marjon_ schreef:Bijna wel he.
Mijn dochtertje weet straks niet beter, aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant, hoe leuk is het als je mama in de Efteling werkt. (Doet me dan denken aan die Mc Donald's reclame waarin zo'n ventje roept 'Mijn papa werkt bij Mc Donald's')
Is trouwens nog niet bekend of ik wel naar die personeelsavond v/d Baron kan hoor, moet mijn rooster afwachten he.
Op de 30e is er trouwens de mogelijkheid voor abonnementhouders om de Baron te ervaren! Maar hoe en wat weet ik verder niet.