Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Douraque schreef:Ik ga pas komend voorjaar weer Miami, maar heb er nu al zin in. Eerst een paar dagen Orlando (parken + shoppen), daarna Backstreet Boys cruise naar Bahamas voor een paar dagen en daarna nog 2 weken ontspannen in Miami Beach.
EvaC schreef:Douraque schreef:Ik ga pas komend voorjaar weer Miami, maar heb er nu al zin in. Eerst een paar dagen Orlando (parken + shoppen), daarna Backstreet Boys cruise naar Bahamas voor een paar dagen en daarna nog 2 weken ontspannen in Miami Beach.
Backstreet Boys Cruise?Dat klinkt echt cool! Wat moet ik me er bij voorstellen?
MacavityL schreef:Is een dagtripje naar de Everglades aan te raden?
Yasmine schreef:MacavityL schreef:Is een dagtripje naar de Everglades aan te raden?
Ja! En dan zeker een airboat tour doen door de swamps![]()
Many, yay, je bent eindelijk in San Diego!Hoe valt het allemaal mee? Met je kamer en de stad en je weg vinden?
Ik was dit jaar met Nieuwjaar ook in Vegas. Vond het eigenlijk niet geweldig, véél te dure feestjes (je betaalt minstens $75-$100 om ergens binnen te komen), te veel volk. Wij zijn toen naar een feestje gegaan (wat veel te duur was) en ik was veel liever op de Strip geblevenDie was afgesloten voor verkeer dus iedereen stond vanaf de Strip vuurwerk te kijken. Dat was 100x fijner dan een stom feestje
MacavityL schreef:Klinkt leuk en gezellig Many! Ik heb er misschien overheen gelezen, maar wat ga je studeren?