USA 2012 - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Douraque

Re: USA 2012 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 19:42

Dat heb ik nu ook, ik ben al een stuk of 8 a 9 keer in Miami Beach geweest en ik wil altijd terug. Heb al heel veel van de wereld gezien (o.a. Kenia), maar ben wel verslaafd aan Miami. Het is zo'n heerlijke stad en de mensen zijn altijd vriendelijk.

Ik ga pas komend voorjaar weer Miami, maar heb er nu al zin in. Eerst een paar dagen Orlando (parken + shoppen), daarna Backstreet Boys cruise naar Bahamas voor een paar dagen en daarna nog 2 weken ontspannen in Miami Beach.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 19:48

Wij willen volgend jaar New York in combinatie met Miami/Key West, dus alle tips die hier gegeven worden sla ik alvast op :D .

1 hotel had ik al. Shopping weet ik ook al, nu wat meer insider tips :) .
Iemand trouwens ook goeie tips voor een hotel op Key West??

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 19:59

Ben benieuwd naar Miami, zo te horen toch heel anders dan de andere steden!

Is een dagtripje naar de Everglades aan te raden?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 20:03

Leuk MacavityL!
Everglades vond ik zelf niet zo bijzonder maar het is best leuk om een keertje te zien.

Lovely, heb je nog leuke tips voor St Louis opgedaan? Wanneer ga je?

Douraque, jouw reisje klinkt ook erg goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 20:21

In STL heb ik niet veel tijd voor andere dingen, volgens mij alleen de eerste dag tot ongeveer 1600. Waarschijnlijk vermaak ik me wel bij Macy's om mijn Tiffany's en Michael Kors collecties aan te vullen :D.

Everglades ben ik nooit geweest. Wat je er vanuit het vliegtuig van ziet in de approach is mij genoeg.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 20:32

Ohh dan kom jij de dag wel door inderdaad :D

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 21:26

Oh ja, ik moet ook nodig mijn michael kors collectie aanvullen, heb een hele mooie horloge gezien en die allernieuwste cognackleurige tas vind ik ook erg mooi O:)
Ik heb al een mega lijst met dingen waar ik voor wil shoppen :list: .

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 01:35

MontyRulezz schreef:
Zo Many, jij gaat lang!! Ga je daar studeren??

Ja! Ik ben gister aangekomen en ga begin januari weer terug :) Het is hier nu warm, pfoe!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 08:18

Douraque schreef:
Ik ga pas komend voorjaar weer Miami, maar heb er nu al zin in. Eerst een paar dagen Orlando (parken + shoppen), daarna Backstreet Boys cruise naar Bahamas voor een paar dagen en daarna nog 2 weken ontspannen in Miami Beach.

Backstreet Boys Cruise? 8-) Dat klinkt echt cool! Wat moet ik me er bij voorstellen?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:40

EvaC schreef:
Douraque schreef:

Backstreet Boys Cruise? 8-) Dat klinkt echt cool! Wat moet ik me er bij voorstellen?

Je gaat een paar dagen met de BSB op cruise vanaf Miami naar de Bahamas, waarschijnlijk mei/juni (voordat hurricane season losbarst). Onderweg zullen de Boys een paar keer een optreden geven en zich overal aan boord bevinden. Op de Bahamas wordt er een BBQ gehouden met optreden en spelletjes met de jongens, zoals Limbo of Twister. Dit is de derde en waarschijnlijk laatste keer dat het wordt gehouden, het aantal dagen is nog niet bekend aangezien ze dit keer ipv 3 nu 4 dagen willen. Er is voorafgaande de cruise een pre cruise party waarbij je op de foto kan met ze, tijdens de cruise kan je ook met ze op de foto. De goedkoopste hut is dacht ik 600 dollar (+ 200 dollar aan tipgeld wat je vooraf moet betalen) op basis van all inclusive, dus eten/drinken/snacks/BBQ/optreden ed. Als de dollar nu een beetje gunstiger staat is het echt goedkoop. Via het BSB forum gaan er al veel Nederlandse meiden, dus hoe meer hoe gezelliger.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 04:04

Klinkt grappig! Had er nog nooit van gehoord :P

Mijn tijd in de USA zit er bijna op, morgen op het vliegtuig naar huis ;(

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 10:50

@ Marit: niemand weet het, tenzij je fan van de Backstreet Boys bent. Daarom is het zo gaaf, het is bedoeld voor de echte fans. En het is officieel, het wordt oktober 2013. Maar daarvoor ga ik ook nog waarschijnlijk naar Florida, denk dat ik rond november nog even ga.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:57

* weer even bijgelezen.
Nog 16 dagen :D

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 07:58

Haha hier nog 1 maand :) .

Marit alweer bijna onderweg naar huis. Gaat zo snel als je eenmaal daar bent!!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:27

Fijne vlucht Marit! De laatste dagen duren zo lang om te wachten... Moet nog iets van meer als 50 dagen wachten, 54 denk ik.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 11:21

Nou ik ben weer thuis helaas :') Het blijft wel een snerteind zeg.. We gingen gisterochtend 6 uur weg en via Chicago door de nacht gevlogen en nu net aangekomen. Voor mij is het nu 2 uur 's nachts maar ik ga maar gewoon wakker blijven tot vanavond om de jetlag een beetje te voorkomen.

Heb er altijd zo'n hekel aan om thuis te komen na een vakantie. Hebben jullie ook dat het dan voelt alsof je nooit weg bent geweest?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 11:46

MacavityL schreef:

Ja! En dan zeker een airboat tour doen door de swamps :j

Many, yay, je bent eindelijk in San Diego! :D Hoe valt het allemaal mee? Met je kamer en de stad en je weg vinden?
Ik was dit jaar met Nieuwjaar ook in Vegas. Vond het eigenlijk niet geweldig, véél te dure feestjes (je betaalt minstens $75-$100 om ergens binnen te komen), te veel volk. Wij zijn toen naar een feestje gegaan (wat veel te duur was) en ik was veel liever op de Strip gebleven :j Die was afgesloten voor verkeer dus iedereen stond vanaf de Strip vuurwerk te kijken. Dat was 100x fijner dan een stom feestje :=

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 12:50

Voor mij schiet het nu mooi op! Ik vertrek vrijdag richting Wyoming, kan echt niet meer wachten :)

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 13:13

Ooh gaaf! Ik heb de afgelopen dagen daar hele mooie foto's van voorbij zien komen op twitter. Ga je naar het Yellow Stone park?

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 17:57

Yasmine schreef:
MacavityL schreef:

Ja! En dan zeker een airboat tour doen door de swamps :j

Many, yay, je bent eindelijk in San Diego! :D Hoe valt het allemaal mee? Met je kamer en de stad en je weg vinden?
Ik was dit jaar met Nieuwjaar ook in Vegas. Vond het eigenlijk niet geweldig, véél te dure feestjes (je betaalt minstens $75-$100 om ergens binnen te komen), te veel volk. Wij zijn toen naar een feestje gegaan (wat veel te duur was) en ik was veel liever op de Strip gebleven :j Die was afgesloten voor verkeer dus iedereen stond vanaf de Strip vuurwerk te kijken. Dat was 100x fijner dan een stom feestje :=

Jaa eindelijk :D Het bevalt goed tot nu toe, vooral de eerste twee, drie dagen was het heel erg wennen, maar ik merk nu al dat dingen alweer gewoon worden. Ik woon samen met 5 Amerikanen in een huis vlakbij school, dus ik zit helemaal middenin het Amerikaanse leven, dat is wel erg tof! Gisteravond hadden we een kampvuur op het strand, Californischer kan het bijna niet :)) Was heel leuk! En over een week begint school en daar heb ik wel zin in, ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn.

Ik ben in Vegas met mijn ouders, dus het zullen wel geen feestjes voor ons worden haha. Zoiets als wat er op de Strip is klinkt leuk, denk dat wij dat gewoon gaan doen.

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 18:14

Klinkt leuk en gezellig Many! Ik heb er misschien overheen gelezen, maar wat ga je studeren?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 18:21

Echt heel erg gaaf Many! Geniet er van!

misssixty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 18:32

EvaC schreef:
Ooh gaaf! Ik heb de afgelopen dagen daar hele mooie foto's van voorbij zien komen op twitter. Ga je naar het Yellow Stone park?

Ligt wel in de planning! Maar ga eerst 5 weken naar een ranch! :)

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:11

MacavityL schreef:
Klinkt leuk en gezellig Many! Ik heb er misschien overheen gelezen, maar wat ga je studeren?

Ik moet mijn vakken nog kiezen, maar waarschijnlijk in de richting van journalistiek/creatief schrijven. Dat doe ik één semester, als het goed is krijg ik dan van die vakken certificaten, en dan ben ik 15 december klaar!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 06:41

Wij zijn weer terug uit Alaska. Moet zeggen dat de jetlag terug me een stuk beter meevalt dan die op de heenweg. Voorheen was dat altijd andersom.

Nu nog even door een paar duizend foto's heen werken....