Heel leuk al die updates weer Renee. Sweety heeft een beetje dezelfde uitdrukking als Bambam hier. Enorm lief en zachtaardig
MerelBormans
Geplaatst: 14-05-12 22:43
Sweety is schattig . Ik heb van het weekend ook even western gereden op een leuke paintmerrie, zonder ..... vlekken haha heb hem op de foto gezet en ik ben ook even op de foto gezet tijdens het rijden haha.
Maar zo'n zadel zit wel erg lekker. (had al eens eerder in een western zadel gezeten, maar dat is alweer een tijdje geleden). Erg leuk om te volgen hoe het je in the USA vergaat .
Oeh Merel leuk! zie de foto wel in het Catch blabla topic Jos ze heeft idd een erg lieve uitdrukking BamBam weet ik niet haha
Ik heb even gekeken naar hoeveel ik in totaal heb uitgegeven. Ik mis nog 1 betaling op mijn creditcard rekening, dat was 81 dollar bij de JCP Penny ofzo, maar heb tot nu toe 200 euro uitgegeven (zonder die 80 dollar meegerekent te hebben) dus vind het wel meevallen
Heb dus
Cowboylaarzen 1 x rieten hoed 1 x normale leren laarsjes 2 x bloes 2 x spijkerbroek 1 x zonnebril 3 x DVD's 3 x sokken 2 x BH's wat chips ijs en nog wat zooi. En ik vergeet vast nog iets.
Maar meeste dingen hoeven natuurlijk maar 1 malig aangeschaft te worden, dus het valt allemaal mee spijkerbroek was echt nodig, degene die ik mee had heeft namelijk een enorm gat bij het kruis al vanaf de vlucht hierheen. Heel vervelend
was net op de pasture van merries en veulens en dacht, maak even zonsondergang foto's, kijken of de paarden meewerken.... En of ze dat deden nog nooit zulke fotomodelletjes gehad als deze veulentjes
Die is inderdaad erg mooi Renee, vooral omdat de haartjes onder de horizon zo leuk oplichten. Dat gouden randje om de schouder maakt het natuurlijk verder af.