Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nickeltje schreef:Voor een congres mag ik in mei naar Atlanta.
Een week voor dat congres vlieg ik er al heen met mijn vriend. Behalve de vlucht en het hotel voor tijdens de congres dagen heb ik nog niks geboekt.
De week samen met vriend kan ik dus nog geheel invullen.
We overwegen om vanuit Atlanta 1 of 2 dagen New York te doen.
Hebben mensen andere leuke suggesties voor in die week?
mag schreef:MontyRulezz schreef:Inderdaad, ik tel altijd 75 dollar per dag voor alleen eten en drinken en bezine. En dan komt de rest er nog bij.
Wij hebben € 50,- per dag berekend zou dat te weinig zijn? (hoef echt niet iedere dag luxe uit eten te gaan)
mag schreef:Wij hebben € 50,- per dag berekend zou dat te weinig zijn? (hoef echt niet iedere dag luxe uit eten te gaan)
Nickeltje schreef:Wij zijn allebei nog nooit in de Staten geweest, maar allebei ook niet heel erg van de grote steden.
We zouden er heen gaan om toch een keer met eigen ogen NY te zien en er gewandeld te hebben en de sfeer een beetje geproefd te hebben, maar dagen in een heel grote stad is niet heel erg ons ding vrees ik.
Washington, ik ga even kijken hoe ver dat van Atlanta ligt en hoe vervoer loopt.
Nickeltje schreef:Wij zijn allebei nog nooit in de Staten geweest, maar allebei ook niet heel erg van de grote steden.
We zouden er heen gaan om toch een keer met eigen ogen NY te zien en er gewandeld te hebben en de sfeer een beetje geproefd te hebben, maar dagen in een heel grote stad is niet heel erg ons ding vrees ik.
Washington, ik ga even kijken hoe ver dat van Atlanta ligt en hoe vervoer loopt.