Met dit vreselijke weer hier, ben ik blij dat ik morgen vertrek voor een weekje zon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Electra63, misschien was die cocktail in Lira's wel goedkoper.
Wartertje, jeepsafari is inderdaad leuk om te doen. Je komt dan op heel veel plekken waar je anders niet zou komen. Verder zou ik gewoon bij het hotel kijken wat ze aanbieden en wat je aanspreekt.
ikkuh15 schreef:Ik heb besloten om mij te laten vaccineren. Ik heb volgende week een afspraak gemaakt met de GGD, ik ben benieuwd wat ze mij gaan aanraden. Hepatites A wordt het sowieso. Ondanks dat ik er nu al bijna 4 jaar iedere 2 a 3 maanden zit vond ik het toch maar eens tijd worden. Ik denk dat ik anders spijt krijg mocht ik ooit wel ziek worden.
Melissaaaaa schreef:ikkuh15 schreef:Ik heb besloten om mij te laten vaccineren. Ik heb volgende week een afspraak gemaakt met de GGD, ik ben benieuwd wat ze mij gaan aanraden. Hepatites A wordt het sowieso. Ondanks dat ik er nu al bijna 4 jaar iedere 2 a 3 maanden zit vond ik het toch maar eens tijd worden. Ik denk dat ik anders spijt krijg mocht ik ooit wel ziek worden.
Even een quote van een paar pagina's terug! Ik heb me vandaag laten vaccineren bij de GGD, prikkie voor Hepatites A en B gehad, moet over paar weken die prik herhalen. De GGD mevrouw adviseerde me ook om me te laten vaccineren tegen hondsdolheid (rabiës), dat kan in Leiden. Het zijn 3 prikken en kost aardig wat (300 euro) en ik twijfel heel erg. Ik ga 2 maanden met paarden werken, maar ik ben er eigenlijk wel zeker van dat die goed ingeënt zijn. (Ga de eigenaresse daar zo nog even over mailen) Maar je kan het ook van andere dieren krijgen en ik ben wel bang gemaakt door de GGD mevrouw, want je gaat er wel mooi dood aan. De mensen die vaccinaties voor Turkije hebben gehaald: hebben jullie je ook hiervoor laten prikken? En zouden jullie het in mijn geval wel of niet doen?