Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Lys schreef:Mar ik denk trouwens wel dat het voor 2 personen is. Want voor 1 persoon is die prjs 600 euro ofzo.. dus het lijkt me sterk dat als je met zijn 2e gaat het ineens 900 euro per persoon is. Lijkt me dan logischer dat het goedkoper wordt dus gewoon 900 euro voor 2 personen.
Rachelll schreef:x_Lys schreef:Mar ik denk trouwens wel dat het voor 2 personen is. Want voor 1 persoon is die prjs 600 euro ofzo.. dus het lijkt me sterk dat als je met zijn 2e gaat het ineens 900 euro per persoon is. Lijkt me dan logischer dat het goedkoper wordt dus gewoon 900 euro voor 2 personen.
tjee, heb die site niet zo bij de hand, maar ik zuig hem echt niet uit mijn duim nee
Rachelll schreef:toch nog maar even bijdehand gehaald. voor minder ging ik niet...ik waardeer een eigen wc heel erg...
http://www.sailroyalgreenwich.nl/oranje ... tenttype-1
x_Lys schreef:Rachel de prijzen komen alleen niet overeen volgens mij met die van de orange campinge site? Ik snap er gewoon weg geen bal meer van!
Nextdomino schreef:Wauw, dat zijn toch prijzen, ik dacht ook dat het voor 2 personen zou zijn.
En ja een eigen badkamer met wc dat bevalt mij ook wel.
Samy schreef:Nextdomino schreef:Wauw, dat zijn toch prijzen, ik dacht ook dat het voor 2 personen zou zijn.
En ja een eigen badkamer met wc dat bevalt mij ook wel.
Dat moet je zeker ook boeken!
2e jaar naar Londen had ik een hotel geboekt met gedeelde badkamer, elke etage zou dat hebben. NOT! Die van ons zaten de gaten in de muur en de douche kop/leiding was gewoon nog niet afgemaakt.
Begin dit jaar dan ook gekozen voor eigen badkamer, maar die was klein! Echt zo'n carvan douche hokje met daarnaast wc/badkamer (weet niet als ik er fotos van heb gemaakt), het was te doen, maar eigenlijk net niet, voor 3 personen.
Nu heb ik weer zo iets, ken het hotel verder niet, maar nu ben ik in me uppie.
Maaik schreef:Waar heeft iemand iets gelezen over de camping dat t pp is. Dat zal toch niet? Dat is toch gewoon per tent per nacht? Anders is t wel heeeeel erg duur!
Indien t per tent per nacht is gaan wij wel voor de camping aangezien we met z'n 4en zijn en t dan wel te doen is.