Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anneert schreef:Ooh haha, die ken ik nietHebben we vorig jaar volgens mij niet gehad.
@ Mootje, volgens mij is het 2 weken voor de krokus/carnavalsvakantie. Ik weet het eigenlijk niet, het is iig niet in een vakantie.
Yucca schreef:Mijn zus en zwager hebben beide onderkleding en pakken van de Aldi en die zijn daar erg tevreden over.
Lizz schreef:Felinetibor, in januari/februari hebben ze vaak uitverkoop van wintersport spul bij de Perry sport, daar heb ik nu al twee boards vandaan. Laatste was een mooie burton voor niet veel geld
felinetibor schreef:Lizz schreef:Felinetibor, in januari/februari hebben ze vaak uitverkoop van wintersport spul bij de Perry sport, daar heb ik nu al twee boards vandaan. Laatste was een mooie burton voor niet veel geld
Bij ons bij de perry verkopen ze geen boards, en wil ze dan toch altijd wel in het echt zien. Op internet kunnen ze er net weer anders uit zien dan irl.
Ik wil denk ik een board van Völkl, Burton etc. Wel een goed merk, wil er namelijk wel een heel aantal jaren mee doen natuurlijk. Ik zeg niet dat Perry dan geen goede boards zou hebben maar ik voel bij die 'betere' merken dan toch net wat meer 'zekerheid' voor mezelf.
En ik heb ook een lekkere thermo kleding aan hoor. Niet zo'n last van zweet en ik vind het ook gewoon lekkerder zitten!