Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IkbenMarije schreef:Leuk topic!
Ik keek al vaak op vakantieveilingen.nl, maar nog nooit meegeboden. Nu voor het eerst meegeboden en gewonnenEr zit een nieuw humphreys restaurant aan de gracht in Utrecht, mooi arrangement met welkomsdrankje, 3 gangen diner naar keuze en koffie/thee voor €26, twee personen!
Super leuk, normaal is een 3 gangen diner voor één persoon 23.50 excl. drankjes. Mooie deal dacht ik zo!
Amburtjoz schreef:Roompot is ook best goedkoop toch via VV? Ik ga voor 'Steakz', restaurant in Utrecht en daar onbeperkt barbecuen voor 2 personen, nog een kwartiertje ...
Mjetterd schreef:Amburtjoz schreef:Roompot is ook best goedkoop toch via VV? Ik ga voor 'Steakz', restaurant in Utrecht en daar onbeperkt barbecuen voor 2 personen, nog een kwartiertje ...
Roompot gaat vaak redelijk goedkoop weg inderdaad, vaak loopt er dan over de hele dag wel meerdere veilingen. Dus dan is het een kwestie van de goede afwachten
Olympia schreef:Ik heb ook een weekendje weg voor nog geen 60 euro.. Bij een roompotpark voor 4 personen. Ongeveer 15 euro pp en dan 3 nachten. Das leuk :d
Mjetterd schreef:Olympia schreef:Ik heb ook een weekendje weg voor nog geen 60 euro.. Bij een roompotpark voor 4 personen. Ongeveer 15 euro pp en dan 3 nachten. Das leuk :d
Welk park ga je!?
Ja dat is inderdaad leuk, laatst zaten wij voor 63 euro in 6 persoonshuisje. We waren maar met zn 2, maar als we met 6 waren, was het maar 10 euro per persoon
MarrieLeen schreef:Ik probeer al een paar dagen mee te bieden op die Humphrey's, maar man er wordt geboden als dolle stieren.
Het kost normaal voor 2 personen 47, en je ziet ze zo soms voor 45 weg gaan?! Sukkels.
Maar goed, mijn max daarvoor is ook zo'n beetje 25 euro, anders is het geen leuke deal meer.
Misschien moet ik een keer middenin de nacht m'n wekker zetten, zouden ze er dan ook nog op staan?