Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Munnie schreef:Hallo USA mensen.
Ik heb het er al jaren over om toch een keer te willen gaan. Gewoon een auto huren daar en gaan kijken hoe of wat. Nu heb ik me er nog eigenlijk helemaal niet in verdiepd. Maar wat kost zoiets nu eigenlijk?
balance schreef:leuke tips voor Seattle al, thanks! Ik ben al een eind onderweg (Canada) en heb, jawel, beren gezien en gefotografeerd. Kan ze niet opladen nu maar als jullie het leuk vinden zal ik dat na de vakantie doen. Heel benieuwd naar Seattle nu wel hoor.
LisaDijk schreef:Ik ga over 2 weken naar California, een autorondreis maken, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Zion, Bryce Canyon, Capitol Reef, Moab, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles. zijn er dingen daar die ik absoluut niet moet missen?
LisaDijk schreef:Ik ga over 2 weken naar California, een autorondreis maken, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Zion, Bryce Canyon, Capitol Reef, Moab, Monument Valley, Page, Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles. zijn er dingen daar die ik absoluut niet moet missen?