Keet schreef:Dat zijn nog eens bedragen waar je iets mee kuntWij hadden zaterdag vertraging van meer dan twee uur. Toen kregen we 4,50 pp vergoeding

Dan hebben jullie veel pech Zonnetje, wat is de reden van de vertraging?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zonnetje81 schreef:Nee....zij vallen niet onder die regeling
x_spekkie_x schreef:Lizzle schreef:Mèhhh eindelijk antwoord van british Airways op m'n verzoek ter compensatie na de vertraging van 7 uur in september. Een voucher van €125mafketels, hebben recht op €600 per persoon, maar we moeten vast gaan kijken wie de langste adem heeft
Ik heb zelf vertraging gehad met Easyjet binnen Europa. De vlucht was gecanceld en ik vloog pas 18 uur later met een volgende vlucht mee. Wel netjes eten en slaapplek geregeld gekregen. Maar ik wist dat ik recht had op een vergoeding (volgens mij 250 euro, is alweer even geleden) en dat je die bij Easyjet maar moeilijk kon krijgen, omdat ze de reden al gauw op overmacht gooien en je dan geen recht hebt op vergoeding.
Ik heb mijn claim uit handen gegeven aan http://www.euclaim.nl/ Zij hebben er uiteindelijk twee jaar (!!) over moeten doen, maar ik heb wel mijn vergoeding gekregenNadeel is dat zij veel provisie vragen (ik denk dat ik 150 van de 250 euro over hield), maar zij werken wel op basis van no cure no pay, dus het kost je ook niets.
Misschien een tip
classeygurl schreef:Hallo,
Heeft er hier iemand ervaring met het boeken van tickets bij klm .com ?
Wij hebben voorheen altijd bij het reisbureau geboekt omdat we dit wel een veilig gevoel vonden.
We zijn nu ook weer bij het reisbureau geweest maar als ik dat zelf ga vergelijken op internet met als ik zelf tickets boek scheelt dit nogal wat in prijs.
Nu zit ik toch de denken om het zelf te boeken maar ik vind dit nog wat eng
xTitanic schreef:Van mij hoeft er ook niet perse per jaar een topic geopend worden, de plannen en reizen gaan toch niet per jaarblok.Wanneer zou er een 2015 topic aangemaakt worden?
Grit schreef:xTitanic schreef:Van mij hoeft er ook niet perse per jaar een topic geopend worden, de plannen en reizen gaan toch niet per jaarblok.Wanneer zou er een 2015 topic aangemaakt worden?
Misschien een moderator de titel laten aanpassen naar "USA, voor alle vragen, plannen en reisverhalen" of zoiets maar dan leuker?