balance schreef:Ik ben benieuwd of je het NL rijbewijs inmiddels kunt inruilen bij de registries. Elke provincie mag dat zelf bepalen. Voor zover ik weet mag dat in BC wel.
In Ontario nog niet, vorige maand nog gecheckt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
komone schreef:Ik ga volgend jaar juni naar Canada en wil daar ook graag een mooie dagrit te paard maken.
We reizen van Vancouver naar Calgary.
Ik heb in dit topic zitten kijken en zag al een paar mooie ranches genoemd worden.
The Willow Ranch en the Sundance Guest Ranch staan al op mijn lijstje.
Maar waar kun je nou de mooiste rit maken?
Wij zijn ervaren ruiters, maar ik vind het niet erg als het een rustig ritje wordt.
Als de omgeving maar wauw is!
Dus welke ranch is nou echt de aanrader?
eilleen333 schreef:elnienjo schreef:Is een cap verplicht daar?
Je kan voor zover ik weet een waiver tekenen dat je zonder cap kan rijden.
komone schreef:Bedankt voor alle info en sfeerplaatjes Eilleen. Erg fijn om van iemand persoonlijk te horen hoe het daar is.
Linda, ik ga ook nog even die Bar JH Trailrides bekijken. Bedankt!
BlackBeautyZ schreef:Zijn er heel toevallig mensen die een jaar gestudeerd hebben in Vancouver? of zijn er mensen woonachtig bij Vancouver die toevallig kennis hebben over een jaar studeren daar? een kennis van mij heeft een jaar Engels gestudeerd via EF studies, mij leek dat ook wel wat.
Kelly_ann schreef:Thnx! Ik ga vanmiddag eens kijken hoe het in onze planning past!
Volgens mij gas ik bij Valemount een accommodatie gevonden met private outdoor hottub
95Ellen schreef:Heb je in Valemount al een overnachtingsplek? Anders kan ik deze van harte aanraden:
https://abnb.me/EeHWZG4kkZ
Was echt de leukste plek waar wij overnacht hebben onze vakantie. Echt een fantastische ranch met superlieve eigenaren
eilleen333 schreef:Oeh! Dat is ook zeker niet verkeerd!!! Als je zin hebt in een leuke rit in Valemount (of gewoon een bak ontzettend lekkere koffie met uitzicht op paarden), kom dan ook even bij ons langs. Altijd gezellig! De link naar de website staat in mijn onderschrift.