Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij hadden rond Austin een heeeeeel klein beetje sneeuw maar in San Antonio stonden we in 25° naast de kerstboom
Oopsie! Gelukkig mijn geld terug maar hij kan niet in januari, dus opzoek naar een ander goedkoop plekje in south beach
Stephanie_M schreef:purny schreef:Toch lijkt San Diego mij ook wel wat. En Hawaii staat ook nog op mijn lijstje.
San Diego is leuk! Ik was er van de zomer geweest en zit er nu met kerst!
mazzel mee ja, anders was ik 50 euro kwijt

Keet schreef:Wij hebben hem wel even aangepast naar nieuwe vluchtgegevens voor mij dit jaar
Op JFK kon ik door een fast lane voor second time visitors en was ik binnen 3 min door de douane. Mijn vriend had een nieuwe ESTA en moest 1,5 uur in de rij bij de douane voor het hele riedeltje opnieuw.
Ik had trouwens wel mijn tweede ESTA op hetzelfde paspoort. Werd niet 1 vraag aan mij gesteld
gewoon helemaal niks nada nopes
kreeg stempel en mocht doorlopen en mijn tas laten zien omdat ik had aangegeven dat ik voedsel bij me had (kaas) maar dat bleek geen probleem te zijn en hoefde ik eigenlijk niet aan te geven
Die man van doane was eerst wel echt een zuurpruim, maar naarmate de tijd verstreek ontdooide hij en op het einde kwam er zelfs een glimlach vanaf