Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb vooral geen idee wat ik aan kleding mee moet nemen. Wat doen jullie meestal? Normaal pak ik van alles wat in, maar we gaan nu twee weken en wil alles wel in 1 tas houden
. Naast ondergoed enzo, wat nemen jullie mee? Het wordt ook echt van dat 'halve' weer - overdag 15/16 en 's nachts 7.
veel laagjes. Ik heb shirts met lange mouwen, dunne vestjes, dikker vest, fleecevest en een wind en waterdicht jack. Voordeel van dit weer je zweet vaak ook niet echt dus bovenkleding blijft als je niet met eten of drinken knoeit redelijk schoon. Qua schoenen heb ik vaak wandelschoenen, schoenen voor netjes, en een paar klompen voor op de camping. Als het warmer is gaan de slippers ook mee maar die laat ik nu thuis. 
's Nachts draag ik een thermolegging + normale pyjamabroek + thermoshirt (lange mouwen) + dunne trui + dikke trui. Ik leg dan een reservetrui in mijn slaapzak voor als ik het echt koud krijg. En inderdaad, fleecedekentje(s)!
. Wel minder gezellig voor mijn ouders die tegenover ons staan. Ik ben vooral benieuwd hoe het gaat weer een hond mee op de camping. Dat is voor ons 6 jaar geleden. En Timo was heel makkelijk, die konden we gewoon los laten liggen in de voortent. Maar Coco is 5,5 maand. Dus die moet nog even getraind worden hierop. culaccino schreef:Heel prima weersvoorspellingen! En goeie van de microplastics.
Chubby schreef:De weersvoorspellingen zijn toch vrij prima? Het gaat niet eens vriezen ‘s nachts, dat was vorig jaar de meivakantie![]()
In plaats van fleece (Microplastics!) ga ik liever voor wol. Mulesingvrije texelse wol is prima diervriendelijk en is veel comfortabeler dan fleece want het zweet niet en isoleert veel beter. Ik heb wollen vachtjes mee altijd (vilten onderkant), wollen bedtopper, wollen dekbedden. De jongste draagt bij echte koude een lekker wollen pak, voor volwassenen hebben ze ook wollen (onder)kleding.
Sheran schreef:Bedankt voor alle tips voor het inpakken! Ik ben een koukleum dus 15/16 overdag vind ik echt nog fris. Ik word pas blij bij 30 graden, haha.
We slapen in een trekkerstentje maar hebben wel de auto mee, dus gewicht is geen probleem.