Douraque schreef:He, wat een strafEerst Barbados

Wij hebben overnacht bij Islamorada om inderdaad het stuk naar Key West een beetje te verdelen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Internationaal rijbewijs hoeft niet, alleen als je voor langere tijd dan een toerist blijft geloof ik? Dus onder een werk visum ofzo moet je volgens mij examen in de staat zelf volgen. Dacht ik hoor haha.
Oef ik vind het spannend! Ik ga ook een hop on hop of Tour doen denk ik. Nog aanraders? Heb verschillende gevonden. Ik zit zelf bij de kruising 47th street 2 street avenue als ik het zo goed zeg, times squar is om loop afstand (20 min)
Nadir schreef:Ik zou niet gaan fietsen maar veel lopen en af en toe de metro of taxi pakken. Kost echt niet zoveel.
lifaya schreef:Je bedoeld dat ik op vliegveld niet moet zeggen waar ik heen ga tegen die taxichafeurs van andere taxi's dan yellow cab?
Ik ben van 16 tot 20 dec daar, maar kom 16 dec pas om 22:00 aan in mijn hotel dus zeg maar 3,5 dagen. 20e vertrek ik naar Saratoga Springs rond een uur of 5 geloof ik. Wil naar Penn station wel een taxi nemen denk ik maar nog niet zeker. Met metro incl lopen 17 minuten, opzich ook wel te doen