Wij hebben alleen kameel gereden buiten het resort en 1 keer in Skanes geweest. Maar vond het niet echt een leuk stadje...
Haha ik ook, ik wil ook terug! Maar nu eerst vanmiddag de examenuitslag..
Rachelll
Geplaatst: 17-06-09 10:29
skanes schijnt idd niet veel aan te zijn... Ik heb nog wel paardgereden Bij ons kwamen ze met de paardjes langs het resort rijden. De eerste die ik aanhield had bloed bij de singel en klitten in de manen. Dus daar ben ik echt niet mee gegaan. echt zo zielig...zadel zag er niet uit..echt triest. Die andere zag er voor dat soort landen gezond uit. Haha ja die kamelen...waren een hoop met een baby. was ook nog een schattige witte die er nog vandoor ging op het strand en bokken en doen.
succes met de exaenuitslag! spannend! laat het ff weten Ben nu weer druk aan het leren...heb maandag tentamen
vikki
Geplaatst: 17-06-09 13:47
Zo... net even gebeld waar we kunnen laten vaccineren, dat nog maar even laten doen (wordt immers vergoed door onze verzekeraar) en dan zijn we klaar voor vertrek .
BabsieJana
Geplaatst: 28-06-09 12:59
Rachelll schreef:
succes met de exaenuitslag! spannend! laat het ff weten Ben nu weer druk aan het leren...heb maandag tentamen
heb net een vakantie gezien, 8 dagen tunesie in een appartement (logies dus), 450 euro.. lijkt me echt geweldig.. nu nog even wachten tot vriendlief terug komt van zn festival in duitsland (hij weet namelijk niet of ie een reisverzekering heeft of niet dus dat moet ie thuis nakijken)
Ik zit vrijwel continue in Douz aan de rand van de woestijn. De meeste busrondritten komen hier voor een korte dromedarisrit. Maar,... paardrijden kan dus ook. Wie op eigen gelegenheid naar Douz zou willen reizen kan ik adviseren in hoe en wat en eventueel een appartement reserveren.
Kan ik bij jou ook een ritje reserveren bedouin Vind het wel zo te rijden over de zandvlakte heen Zelf ga ik in Oktober naar Hammamet
M_aaike
Geplaatst: 24-07-09 22:30
Ik heb alweer geboekt voor 12 september, karthago el ksar! gaan er nog meer mensen dan?
Ik reis alleen af, dus ben benieuwd of er nog meer mensen dan gaan?
bedouin
Geplaatst: 25-07-09 08:55
miep1979 schreef:
Kan ik bij jou ook een ritje reserveren bedouin Vind het wel zo te rijden over de zandvlakte heen Zelf ga ik in Oktober naar Hammamet
Stuur maar een bericht tegen die tijd. Als je het aandurft kun je de bus pakken vanuit Hammamet, komen wij je ophalen van het busstation in Douz.
michele
Geplaatst: 27-07-09 09:16
even een stipje, zal het binnenkort eens doorlezen, of staan er ergens samenvattingen? ik wil misschien half/eind september naar tunesie
maybe2
Geplaatst: 27-07-09 09:29
ben ook in tunesie geweest,een rondreis van 7 dagen. maar als je blond bent met blauwe ogen moet je niet alleen op stap gaan want ze trekken je zo een winkel naar binnen,dus de helft van vakantie dicht bij de jongens van de groep gebleven. verder was het een super vakantie.
Issy
Geplaatst: 27-07-09 09:34
Ik ben 2 keer in tunesie geweest, en dat is mij goed bevallen. Ik raad wel aan om een 5 sterren hotel te nemen, aangezien lage sterren vaak van slechte kwaliteit zijn. Ik ben zowel in Hammamet geweest (daar is men meer op franstaligen ingespeeld) en ik ben in Port el Kantaoui geweest vlakbij Sousse, dit is meer duits georienteerd. Ik was met een vriendin, allebei blond, amar totaal geen last van opdringerige mannen gehad, ze gingen juist heel respectvol met ons om, en wij met de bevolking daar.
michele
Geplaatst: 28-07-09 17:15
Hotel El Mouradi Palace in Sousse/Port el Kantaoui
iemand hier weleens geweest?
ziet er vanaf de beschrijving wel aardig tot goed uit.
Ik ben 3 weken geleden in El mouradi palace geweest, we hadden karthago el ksar geboekt maar het was overboekt en toen zijn we overgeplaatst naar El mouradi palace.
Het is echt een heel mooi hotel, er is eigenlijk helemaal NIETS op aan te merken, alleen, tsja, wij vonden het er saai haha. Geen mooie muziek aan het zwembad en de animatie is ook niet geweldig. Maar als je voor een rustvakantie er heen wilt is het echt heerlijk hoor! wij zijn na 6 dagen dan ook weer terug gegaan naar karthago el ksar.
Maar ik zou me verder geen zorgen maken hoor, alles is tiptop voor mekaar daar!