Je mist wel de belangrijke wedstrijd van Turkije!
Waaah ik mag ook gaan boeken heb een nieuwe baan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En 1 ubergrote koffer vol kados die al 25 kilo weegt...
Nog 15 kilo over, maarja, anders maar bijbetalen... of misschien een beetje mazzel hebben.. 

Gefeliciteerd!!!
en hoefte toen niet bij te betalen. maarja of ze altijd zo aardig zijn dat weet ik niet

Dus nog 9 over voor de rest... denk toch echt dat t overgewicht gaat worden. Maarja, we zien het vanzelf wel! 
Hoop dat we dat geluk nu ook maar hebben! Samy schreef:Wow Nathalie, super!
Je mist wel de belangrijke wedstrijd van Turkije!
Waaah ik mag ook gaan boeken heb een nieuwe baan
Natuurlijk super leuk, maar t is deze keer wel errrrug veel... Nouja komt goed. Als ik bij moet betalen, dan maar bij betalen...

(Bodrum)

Bij watvoor bedrijf ga je werken en wanneer moet je beginnen?
7 euro per kilo is best veel.... 
Voor activiteiten daar kun je denk ik beter zelf rondkijken... Iedereen vind weer wat anders leuk. 
Nathalie schreef:Lepeltje leuk!Voor activiteiten daar kun je denk ik beter zelf rondkijken... Iedereen vind weer wat anders leuk.
Er is genoeg te doen, Jeepsafaris, boottochten, raften, paardensafaris en ga zo maar door.

hahaha! Begin niet as maandag maar die week erop, dus lekker weekje vrij, zeiden hier thuis al ja ga je mee naar Pineta? ik ja, maar moet woensdag thuis zijn, naja donderdag aaf heb ik afspraak .. dus tja
hahaha! Mag je mijn koffer hebben ... hihi 
Lepeltje21 schreef:Nathalie schreef:Lepeltje leuk!Voor activiteiten daar kun je denk ik beter zelf rondkijken... Iedereen vind weer wat anders leuk.
Er is genoeg te doen, Jeepsafaris, boottochten, raften, paardensafaris en ga zo maar door.
Ok, dank je. Waar moet ik ongeveer rekening mee houden qua prijs, heb je enig idee? Ik vind het moeilijk inschatten hoeveel geld ik ongeveer mee moet nemen. Want ik wil daar eigenlijk niet hoeven pinnen, dat kost me veel te veel geld namelijk.
Gefeliciteerd! Hopelijk bevalt het je goed! 

Die mensen bedonderen waar je bij staat; daarom ook altijd in Lira's betalen, als ze het om gaan rekenen naar euros kost het je ineens veel meer als je het zelf narekent...
Voorste stoelen waren dus, helaas, al weg! We zitten nu op rij 13.. Valt ook wel mee. 
Dus we hebben nog flink zitten kloten met handbagage, en uiteindelijk hebben we geloof ik 4 kilo overgewicht.
Best goed gelukt dus! Nu maar hopen dat ze niet moeilijk doen, en anders maar even 28 euro bij betalen. 
En om half 3/3 uur thuis weg! Dan gaat het beginnen! 
Nu heb ik nóg meer zin!
Heerlijk, nu mag ik die vakantie echt wel boeken van me zelf 

hahaha .. nee je ziet maar, ik weet ook wel dat je te druk met andere dingen bezig bent. NonaWen schreef:Yeah.. Dinsdag vlieg ik al