Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Linda schreef:Ik meld mij ook weer eens even.
Momenteel ben ik nog druk bezig met de studie, in juni of augustus 2009 zal ik afgestudeerd zijn. Dan wil een tijdje naar het buitenland gaan. Ik droom al jaren van Canad. Het lijkt me een fantastische leerzame ervaring om voor een paar maandjes ergens te gaan werken op een boerderij (tegen kost en inwoning). M'n voorkeur gaat uit naar de kant van British Columbia / Alberta. Heeft er toevallig iemand een dergelijke werkervaring? En hoe heb je het dan aangepakt?
Ik was mij wel aan het bedenken, dat als ik vertrek (zal dan of per juli worden of per september), ik mogelijk precies in de winter daar zal zitten. Dat is misschien een klein nadeeltje m.n. qua vinden van werk en dat werd me ook al gezegd. Dus ik ben aan het denken om eerst ergens naar de USA te gaan en dan in het voorjaar (of iets eerder, zodat ik een stukje winter en voorjaar daar kan zijn) omhoog te gaan richting Canada.
MoniqueT schreef:Ik heb weleens zo'n grote stoere vent uit zo'n gigantische pickup zien stappen ... leek héél wat! Komt ie d'r uit, was het wel een brede, gespierde gozer, maar ook heel klein. Ik was verbaasd dat ie geen trapje nodig had om in dat ding te klimmen. Weg effect!
eevita schreef:ligt er al sneeuw in Alberta inmiddels?
Had t vandaag weer eens op mijn werk over canada, we hadden het over grote auto´s dodges enzo. Ik liep eens downtown edmonton, en stond te wachten bij een kruispunt. Komt er een dodge aanrijden, zo grote auto had ik nog nooit gezien![]()
In die auto een grote stoere vent, compleet met tatoo. nou Dan heb je aan mij een goede, zo´n auto en dan zo´n stoere vent. Ik smelt.
Een seconde later zie ik het volgende , een schattig klein rothondje op z´n schoot!!![]()
echt zo grappig!!
echte geweldig!
wat doe ik in godsnaam in nederland![]()
Annn schreef:Morgen stap ik in het vliegtuig
Moet 2 keer overstappen, ben alleen en heb nog nooit gevlogen.. HELP