Er is een plan!
Ik heb zojuist mijn boot geboekt van Hirtshals naar Kristiansand op woensdag 13 augustus. Ik kan meerijden met de camper van een vriendin en haar moeder. Wel leuk, want dan start ik waar ik vorig jaar mijn reis eindigde. Vanaf Kristiansand ga ik naar boven en volg ik nationale fietsroute 3, richting Haukeli, maar buig ik op een gegeven moment af naar het westen en stap ik over op nationale fietsroute 2, richting Stavanger. Vanaf Stavanger neem ik de boot naar Bergen, om dan de route te fietsen die ik vorig jaar wilde fietsen, de Rallervegen! Nationele fietsroute 4 is dat, naar Oslo. Ik ga wel exact in dezelfde periode als vorig jaar, dus laten we hopen op minder regenval en overstromingen. Hier in Nederland is de regenval ook nu gaande, dus dan mag augustus wel ietsje droger worden toch?
Vanaf Oslo neem ik de boot Göteborg of Kopenhagen (afhankelijk van hoeveel tijd ik heb), en ga ik al eilandhoppend terug richting Duitsland. Vanaf Kiel fiets ik naar Hamburg en daar pak ik hoogstwaarschijnlijk de trein terug naar Nederland!

Sharani, de waddeneilanden zijn fantastisch! Afgelopen winter ben ik na kerst met de fiets naar Schiermonnikoog gegaan, zo mooi daar en vond ik ook nog steeds een avontuur hoor.
Laatst bijgewerkt door Suliko op 22-07-24 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt