Het blijft maar sneeuwen, er ligt nu zeker 35 cm aan verse sneeuw gevallen in pakweg 2 uur of zo. Ondanks strooien sneeuwt het net zo hard weer dicht.
De chauffeur die nu achter me staat reed dus de hele tijd achter me. Ik kon nog de parkeerplaats op komen, de geschaarde vrachtwagen blokkeerde dus precies voor zijn neus de afrit, hij was echt bijna thuis voor het weekend, 45 km.
Wel lief de vraag of ik me redde, warm water had voor koffie enz. Toch fijner iets meer leven nu. Heeft wel wat samen stranden

. Sterkte.

wel de sneeuwplaten gelukkig mee, die gebruik ik voor modder ook.
Geen idee hoe het daar kwam maar dat was dus niet de bedoeling. En ik heb een afspraak maandag middag hier waar ik niet onderuit kom. Dan zat er dus niks anders op dan een vlug heen en weertje.
en had mijn leven er vooral financieel een heel stuk beter voorgestaan. Maar ja soms is het maar goed dat je dingen niet altijd kunt plannen of kunt weten.
Dit ding werkt dus echt zo goed als de recenties. Die is weer netjes ingepakt en ligt klaar voor transport naar Frankrijk.
Voor dat geld heb ik een nieuwe begane grondvloer bijna maar in ieder geval volledig nieuwe stroom. Maar ja het moet toch gerepareerd worden, en meteen een onderhoudsbeurt (helaas de duurste 5 jaarsbeurt was nodig ook nog), apk, nieuwe achterbanden en wat reparaties die eraan zaten te komen. Maar door de nieuwe banden moesten de wielen er toch van af, dan daar maar ook meteen wat laten herstellen wat weer arbeidsloon scheelt ergens eind dit jaar dan. 
maar gelukkig heb ik het geld er nu voor staan. En kan ik hopelijk weer een flinke tijd rijden zonder narigheid.