Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Leuk Porto. Daar vlieg ik komende zaterdag van naar huis na 4 maanden. Als je nog tips wil.
Ik vind een uur wachten trouwens best normaal? Ik moet dat in Eindhoven ook ooit. En in Düsseldorf ook ooit gehad.
xxxmh schreef:Ik vlieg 28 juni naar Porto vanaf Schiphol met transavia dus ging even kijken op de vertrekkende vluchten en zie onze vlucht er niet eens staan en als inlog bij transavia staat die er wel gewoon.. krijg nu al stress door dit alles.
kiki1976 schreef:kiki1976 schreef:Oudste vliegt morgen vanuit Schiphol, hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig gaat. Voor hem de eerste keer vliegen
Uurtje later dan de planning ging het vliegtuig de lucht in. Dit had trouwens niet met schiphol te maken maar met het luchtruim boven Frankrijk
Ladyson schreef:LoveRosie, heeeerlijke foto!
@electra hoe lang hebben jullie over de rijen gedaan? Wij vliegen volgende week zondag om dezelfde tijd.. En is het vliegtuig nog snel de lucht in gegaan?
Love_Rosie schreef:Ik kom net aan op Schiphol terug uit Lissabon. Vind het hier rustig nu, wel veel bagage wat maar naast de bagagebanden is gezet overal. Het zou je bagage maar zijn. Bij wijze van kun je zo een pakken en meenemen, niemand die het merkt
minouesmee schreef:Dit soort berichten geven wel rust haha. Wij vliegen morgen om 7:15 naar Rome.