Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dalena schreef:Efteling gaat werken met rookzones
risje schreef:Leuk topic, ik vindt de Efteling ook helemaal geweldig.
Afgelopen mei voor het eerst in Mega lange tijd weer geweest. Keer hiervoor was toen ze de huidige hoofdingang aan het bouwen waren en die is dik 20 jaar oud meen ikWas een geweldige dag en wil absoluut weer vaker.
Helemaal nu ik zelf een dochter heb, zie mezelf als ze oud genoeg is echt al in sprookjesbos lopen bijvoorbeeld. Of een Leuk sprookjesjurkje kopen, mag ze van mij direct....mama is fan hoor.
dalena schreef:risje schreef:Wat leuk![]()
Ik fantaseer daar over, hihi.
Heb geen kinderen en ben ook niet zwanger. Maar hoop wel ooit kinderen te krijgen en die worden uiteraard meegesleept naar de Efteling
caro29 schreef:Van mij mag het ook helemaal Rookvrij worden. Ik ga eens kijken naar helledoorn. Heb nu bij Ali eea spookding gekocht en hij loopt nu al met zijn pumpkin lampje rond
_Marjon_ schreef:Eten slecht? Als in, ongezond of als in slechte kwaliteit?
Ik vergelijking met andere parken vind ik de Efteling juist een gevarieerd aanbod hebben en kwalitatief best goed.
Menino schreef:L_iek schreef:Ik vind het eten heel goed. Bij het Witte paard kun je prima eten, Polles keuken is niks mis mee en de snackmuur doet het altijd goed.
ik denk dat wij daar nooit geweest zijn, dus dat gaan we (als er ooit een energieplafond komt en uberhaupt weer eten kunnen kopen) proberen!