Hopen op een betere vlucht dan de vorige keer, toen ben ik zo ziek geworden dat ik medicatie aan boord heb gekregen om de 12u uit te zitten, haha. Dat is 12 lange uren dan als je alleen reist
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopen op een betere vlucht dan de vorige keer, toen ben ik zo ziek geworden dat ik medicatie aan boord heb gekregen om de 12u uit te zitten, haha. Dat is 12 lange uren dan als je alleen reist

heel benieuwd
poes schreef:Mooie streek is dat e! Wij hebben daar ooit ook een topvakantie gedaan langs de oude badhuizen van Vichy, mont d’or, etc. Zo mooi daar!
(niet tinder oid
)
die zitten overal
LiesM schreef:Ik zit momenteel heerlijk in Hurghada.
Was aan het twijfelen of ik wel of niet zou gaan, toch maar wel dus.
Super naar mijn zin, lig voornamelijk te luieren aan het strand, en morgen een boottocht maken om met dolfijnen te gaan zwemmen.
Voel me wel een beetje sneu om alleen te eten.
had vrij geregeld en alles, reis stond op beschikbaar dus geboekt, bevestiging van reservering binnen, maar werd een paar dagen later gebeld dat ze een fout gemaakt hadden en geen hutten/slaapplaats meer hadden, overboekt dus.. Was behoorlijk boos eerlijk gezegd, dan kan je de reis toch niet op beschikbaar zetten.. Het is voor mij heel moeilijk om vrij te regelen van werk omdat we een heel klein team hebben en er dus altijd inval geregeld moet worden, dat moeten wij zelf doen, dus had allemaal collega's ingeschakeld zelfs van de hoofdvestiging iemand die mijn weekenddienst over kon nemen, dagen geruild en geregeld, had het eindelijk voor elkaar en ontzettend op verheugd en dan krijg je dus dit.. Ik weet niet of ik daar nog bij wil boeken nu, kan het misschien maar beter allemaal zelf regelen, niet de eerste keer dat dit mis gaat, begin dit jaar ook al omdat ze een foutje hadden gemaakt met het vervoer waarbij ik niet meer mee kon, maar ook alles al geregeld, geboekt betaald etc, ja excuses zeggen ze dan... Daar kan ik dus helemaal niks mee natuurlijk, mijn vakantiedagen zijn gewoon pleite namelijk, dit was bij een andere organisatie overigens, was van vakantiediscounter/TUI maar ben er wel goed klaar mee ondertussen
is het openbaar vervoer daar een beetje goed en duidelijk in Noorwegen? Of toch beter een auto huren?
3 weken terug om even weer het nodige aan inkopen te doen, vrienden te zien en even tot rust te komen. Vlieg deze keer met Lufthansa, helaas was m'n voorkeursstoel al weg (28A/K op de A350) dus nu maar een andere extra beenruimte stoel geboekt. Wil na 12 uur vliegen nog een beetje fit zijn, dus dan maar wat centen extra
Faelynn schreef:Ik denk inderdaad dat ik voor een hostel ga, dat houd het low budget en zo kom je makkelijker in contact met andere mensen.
Even van alles los opgezocht, vliegticket retour heb je in mijn periode voor 150-200 euro, hostel 100-150 euro. Mijn grootste zorg is dan toch wel, hoe kom ik van het vliegveld naar mijn hostelis het openbaar vervoer daar een beetje goed en duidelijk in Noorwegen? Of toch beter een auto huren?