Ik ben gisteren voor het eerst op de huishoudbeurs geweest om op te treden, was m'n eerste keer daar maar wow, ik heb echt mijn ogen uitgekeken. Veel plezier iedereen die vandaag nog gaat!
Stad en land gemist , de nick&simon medley klonkt goed !Begint langzaam drukker te worden , stomme Zenner heeft nog steeds niks Heb een gans gespot
Lees op fb dat er nogal wat gedoe is over de kinderboerderij incl micro pigs. De varkentjes zouden er verkocht worden? Heb ik niks van gezien, heb er alleen twee in de kinderboerderij gezien
Toen ik er was waren er wel heel vie biggetjes met reclame voor een of andere knuffelsessie maar mij is niets opgevallen over verkoop
Heb nergens verkoop van biggetjes gezien.. Inderdaad liepen er twee in de kinderboerderij en die zagen er best gelukkig uit.
Die ronde zaten vrijdag avond een stuk of 6 nog in. M'n moeder wou er ook een ik zo: houd je tas open en rennen Vroeg me trouwens af of ze wel tegen schurft geëent waren. Ze zaten onder de krassen. En er was er een die maar jeuk bleef hebben.
Maar ze werden ook vol gestopt met van alles. Die ik zat te aaien had allemaal koek kruimels in z'n nek