Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kirri schreef:@Myra waar ga je heen in zweden?
idinn schreef:Verder druk met solliciteren. En net een vacature tegen gekomen voor werk in Zweden. Dus morgen gelijk sollicitatiebrief schrijven en sturenNiet geschoten is altijd mis tenslotte...
DieL_Zor schreef:Studieplan klinkt wel goed. Binnenkort ook maar een beetje in de gaten houden. Ik leer(de) met Memrise en livemocha. En ik kwam van de week deze website tegen: http://www.swedishpod101.com Heb er nog niet heel uitgebreid naar gekeken, maar het komt erop neer dat er dialogen worden gehouden waarbij alles stukje voor stukje vertaald/uitgelegd wordt. Het eerste gesprekje klonk best oke en de reacties eronder zijn positief. Voordeel is dat je niveau's kunt instellen
Heb voor school een opdracht wat betrekking heeft op cultural design. Land uitkiezen en een merk en een website ontwerpen waar 100% rekening is gehouden met de cultuur en gebruiken van dat land. Ik heb weer kriebels
kirri schreef:Komt dichtbij Gaby!! hoe lang duurde het voordat jij je persoonsnummer kreeg? nu definitief een antwoord : 12 tot 18 maanden gaat het duren![]()
Ik zit heel erg in dubio, gewoon gaan zonder nummer, dan kan ik sowieso een jaar blijven. Het wordt dan wel heel lastig om een baan te vinden
anoukwendy schreef:ryanair vliegt niet naar amsterdam vanuit zweden? of kijk ik verkeerd, hij geeft niks aan..
ik wil dat het kouder is! het is hier 2 graden, wel sneeuwt het maar ik wil gewoon -15 met zon haha