Hoe is het tussen jou en je vriend? Mist hij je erg? Mis jij hem erg?
CKR
Geplaatst: 21-03-14 18:11
Wauw, zo ben je daar en zo ga je naar italie... hoe dingen lopen, lopen. Maar deze ervaring pakt niemand meer van je af! Erg leuk dat ze ook uitspreken wanneer het wel goed gaat. Hopelijk is die last van je schouder gauw weg
fleurtjeuh
Er gaan 6 paarden mee, beide zoons gaan daar rijden. Mijn ierse collega blijft hier en zorgt voor de paarden, dat zijn er dan maar 2 meer, dus dat valt mee.
Tussen mijn vriend en mij gaat het goed zover als dat kan via internet. We kunnen niet skypen want de adapter van zijn laptop is helaas stuk Maar ik heb hem als verassing een kaartje gestuurd via internet met wat lieve woorden en een foto van ons erop, dus hopelijk vind hij dat wel leuk
Ik heb super veel zin om naar Italie te gaan, lijkt me echt te gek!
Wow 4 weken.... Lekker zeg!! Zal ook weer een bijzondere ervaring worden!
tweety_be
Geplaatst: 21-03-14 21:16
Nou Floor, klinkt echt helemaal gewèldig! Ben vooral niet jaloers hoor haha. Maareuh, ik gun je het echt! Wat onzettend gaaf dat je mee mag! Vind dat andere meisje het niet jammer, of was dat een bewuste keuze?
dat andere meisje is al eens meegeweest zeker? en die kent alles precies, dus das wel logisch.. in 2 weken weet je nooit alles van tot waar de hoofdaansluiting van de waterleiding zit tot hoe alles precies werkt met veearts/paarden dingen bedrijfsvoering
fleurtjeuh
Wat een geweldig avontuur! Heb net in een keer je hele topic uit gelezen Ik blijf zeker volgen! Succes met de sneeuw en alvast super veel plezier in Italië