Het was erg leuk We hadden 1 erg jong ding mee wat nog veel moet leren, dus die heeft veel staan kijken, en aan het eind met mij mee gelopen. Zelf reed ik op een 11 jarige merrie, ook eerste keer op koeien, maar erg braaf en had het al snel door
En wij zijn erbij op de kerstshow van de Gypsy! Wij zijn cow settlers, en werken mee in een aantal demonstraties!
Lijkt me leuk! Mijn vriend is er tegen die tijd ook, dus dan kan hij ons mooi helpen met alles! En dan hoeven we niet te stressen over het voeren van de paarden, want dat doet hij dan
Vandaag 2 paar sokken aan, wollen en dikke skisokken Paste amper nog in mn schoenen... Dat is wel lastig. Maar ik wist dat ik veel moest stilstaan vandaag, dus dan doe ik maar extra sokken aan
Rennen helpt inderdaad, maar paarden rennen altijd zo hard weg als ik aan het longeren ben en ik ren erachteraan Of als ik ze in de paddock wil pakken De modder wordt nog maar heel langzaam minder, en ik denk dat met de regen die schijnt te gaan komen het nog niet minder gaat worden.
Het is momenteel erg druk met de nieuwe en jonge paarden, veel aan het longeren enzo
Druk?! en dan laat je Rik helemaal alleen.. (hihi) Ik was er gister en je was er niet Wel weer heerlijk gereden Heb je het weekeinde vrij? of ben je langer vrij?
fleurtjeuh
Hihi, mn moeder is jarig, ze wordt 50 dus ik moest naar huis van mn ouders. Maar ik ga morgen weer terug naar belgie En dan komt mn vriend mee en kont ook hier werken
Mijn vriend zal in eerste instantie veel praktisch werk doen, hier hebben soms te weinig tijd voor.. Maar later zal hij ook leren om met de paarden leren te werken en leren rijden.
Hij had inderdaad een baan, maar dat was bij de ING de hele dag achter de telefoon zitten, en dat vind hij vreselijk. Mijn vriend is echt een buitenmens