Leuk om al jullie verslagen en plannen te lezen! Binnenkort ga ik ook een reis maken zuid-west VS. Complete reis geboekt van 22 dagen. Las Vegas - Grand Canyon - Page - Monument Valley - Arches - Capitol Reef - Bryce Canyon - Zion - Death Valley - Yosemite - San Fransisco - San Simeon - Los Angelas - San Diego. De meeste bezichtigingen spreken voor zich Wie leuke tips heeft... Ik hoor het graag! Probeer de komende tijd ook het hele topic door te lezen!!
jottum
Geplaatst: 10-08-12 15:21
Op dit moment zitten wij in Monterey. Het was de bedoeling om walvissen te kijken gister, maar de zee was te ruw, dus de trips werden afgeblazen. Straks nieuwe poging, hopelijk zien we dan wat. Daarna door richting Yosemite. Heb er helemaal zin in.
In december ga ik met mijn ouders een reis maken door West Amerika. We doen de bekende route: Las Vegas - Grand Canyon - Yosemite - San Fransisco - Los Angeles Etc. Nu ben ik opzoek naar een goede, duidelijke, uitgebreide en lekker leesbare reisgids. Zelf zat ik te denken aan de Dominicus of die van Capitool. Met welke gids hebben jullie goede ervaringen?
Ik heb voor precies die dingen die jij aan gaat doen ook capitool gebruikt, echt mn favoriete merk.
Iris_B
Geplaatst: 14-08-12 01:36
Wij zitten nu in de VS (nu San Francisco en gaan woensdag weer door naar oa yosimite las Vegas grand canyon en LA en nog wat daartussen) en gebruiken ook Capitool en zijn er erg blij mee! Vorig jaar voor Cuba ook Capitool gebruikt gong ook super. Erg fijne boeken zijn dat!
MontyRulezz
Geplaatst: 14-08-12 07:47
Ik heb letterlijk alles van het internet gehaald, allesamerika.com, hier op bokt, tripadvisor us4all enz. Alle tips heb ik uitgeprint, evt routes erbij gezocht en alles in onze amerika klapper gedaan
Het was echt geweldig. Het is zo anders dan vanaf de rand kijken. Je vliegt boven een doodgewoon bos en ineens komt de Canyon onder je vandaan. We zijn er echt in gevlogen. Het was zo onvoorstelbaar mooi, je krijgt er een brok in je keel van. Echt het mooiste wat ik ooit heb gezien. Een geweldige ervaring!
Zo, mijn koffer is gepakt, morgen ga ik naar San Diego en pas volgend jaar kom ik hier weer terug! Ik heb er heeeel veel zin in
Marit, zo'n vlucht lijkt mij ook zoooo gaaf! Ik ben rond oud en nieuw in Las Vegas, wie weet zit een uitstapje naar de Grand Canyon er nog wel in!
Fitzroy
Geplaatst: 14-08-12 22:27
Voor degenen die het willen: ga idd met een helikopter en niet met een klein vliegtuigje. Daar word je echt heel beroerd in door de turbulentie kan ik jullie vertellen
Marit
Geplaatst: 14-08-12 23:37
Helikopter is wel echt aan te raden. Vanaf de rand is het al prachtig maar nie te vergelijken met het zicht vanuit de helikopter. Het vliegt heerlijk, niks geen misselijk of iets. Echt een top ervaring Als je gaat wel 's morgens gaan want elke middag trekt het dicht. Nadir, het is niet eng hoor! Ik was ook zenuwachtig maar het vliegt zo rustig en relaxed en je vliegt ook niet heel hoog boven de grond (behalve in de Canyon natuurlijk).