Hier ook nog iemand die naar Griekenland gaat, over 2,5 week voor 8dagen naar kreta Hotel Minos Imperial Luxery Beach Resort!! heb er veel zin in, en voor iedereen die er nu is, geniet van je vakantie in dit heelrijke vakantie land greece!!
joke20
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-12 18:53
Nextdomino schreef:
Iemand op Rhodos? Lees net dat er een krachtige aardbeving is geweest
Ik kom even binnen vallen, 23 tot en met 28 juli zit ik op Corfu. Mijn vriend heeft daar stage gelopen vijf jaar terug, en ik wou altijd al naar Griekenland, dus dit moesten wij gewoon doen. We gaan maar zo kort omdat we in een belachelijk duur hotel zitten, omdat hij daar stage liep. Ik kan echt niet wachten!
Veel plezier alvast iedereen, ik lees in ieder geval mee.
manzano
Geplaatst: 10-06-12 22:54
NatasjavE schreef:
Ik heb in Griekenland een keer midden in een aardbevingsgebied er dwars doorheen geslapen...... Was ik op Kastos in de buurt van Lefkas.
Was je alleen maar in het gebied of was er ook daadwerkelijk een aardbeving
Op Lesbos was ik in een museum (bij het versteende woud) en daar hadden ze van die seismografen staan en daar zag je dat er idd continu activiteit is Was wel interessant om te zien.
Vlak voor de kust van Lefkas was de aardbeving en ik was toen daar. Alleen,....slapen op de bood. Mopperend dat ze weer zo idioot met die boten aan het varen waren.....maar dat was de zee die even omhoog kwam.
@RoosG, leuk naar Corfu, ik ga er ook heen, maar dan pas halverwege augustus.
Ik heb op Zakyntos ook een kleine beving meegemaakt. Ook er door heen geslapen. De volgende dag hoorden wij pas dat er in de nacht een beving had plaatst gevonden.
kom ook even binnen vallen ik zit 28 juli t/m 6 aug op corfu. ik ga niet vaak op vakantie en heb er ook geen zin in want heb heimwee maar moet mijn vriend ook eens tegemoet komen.
Oh oh oh Dames!!! Ik ben net ingecheckt! Morgen naar Rhodos! Koffer is bijna klaar.. Straks nog even laatste spulletjes regelen en dan kan ik gaan!
Over de aardbeving gesproken, een kennis/vriend van me zit nu ook op Rhodos, en die had er ook gisteren helemaal niets van gemerkt. Zelf heb ik in 2008 op Zakynthos een aardbeving gevoeld(die was toen bij de Peloponnesos, en wij lagen lekke rop het strand en het leek net of er een kudde belgishe trekpaarden voorbij gallopeerden. Toen we naar de lantaarnpalen keken, zagen we dat die heen en weer schudde als een gek)