Maar het precieze weet ik er niet van.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liesJ schreef:wij willen een 1 daagse trip naar bahama's maken is dat dan geen idee
http://www.miamibeach411.com/cruiseguid ... y-trip.htm
MontyRulezz schreef:Ik was gisteren bij Trivago aan het kijken en die hebben echt veel aanbieders en goedkope prijzen! 3 nachten in The Mirage voor 254 Euro! Goedkoper kon ik niet vinden, dus dat gaan we maar boeken.
Zefana schreef:MontyRulezz schreef:Ik was gisteren bij Trivago aan het kijken en die hebben echt veel aanbieders en goedkope prijzen! 3 nachten in The Mirage voor 254 Euro! Goedkoper kon ik niet vinden, dus dat gaan we maar boeken.
Dat is wel een mooie prijs.
Ik heb nu rechtstreeks geboekt bij het hotel zelf. Daar krijg je nu 20% korting en $ 65,- dinner credit.
Je mag daar kosteloos annuleren dus ik ga nog wel andere sites in de gaten houden.
MontyRulezz schreef:Die aktie had ik ook gezien, maar die loopt maar t/m september, wij zijn er vanaf 2 oktober 3 nachten. Nog even in de gaten houden dus. Nu kostte het bij het hotel 417 dollar (= ca 320 Euro nu).
Yasmine schreef:Duur? Ik vind 655pp net aardig goedkoop voor vluchten én overnachting. Zeker als het zo'n fancy en populair hotel is.
Edit: Google vertelt me dat Yotel op Times Square ligt, dus ja, dan is het zéker een acceptabele prijs. Ik heb wat random data ingevoerd en het goedkoopste in Yotel is $129 per nacht. Dus voor 3 nachten iets van een $450 incl. tax, €350 dus dat is dan maar €300 voor je vlucht. En Top of the Rock is ook nog eens $25 dat je "krijgt".