Die trein van mij is een Sprintercity: hij rijdt het eerste deel als intercity en vanaf Blaak stopt 'ie eigenlijk overal. En gisteren had 'ie ook geen wc.
1234
Geplaatst: 20-12-11 09:25
weer een sein-en overwegstoring tussen Utrecht en Ede Wanneer maken ze dat ding eens gewoon zodat ie het blijft doen? dit is al de 20e keer geloof ik in korte tijd Hoef vandaag niet met de trein gelukkig. Donderdag waarschijnlijk wel.
Heb vanmorgen mijn treinreis moeten skippen, Utrecht - Den Bosch had vertraging en ik moest op tijd voor een vergadering in Den Bosch zijn, dus maar met de auto gegaan ...
Was een handige tip hier om op de site te kijken voor storingen, want zo kwam ik er op tijd achter vanmorgen vroeg!
Die leestrein is tof, nog nooit gehad! Weer een doel op de lijst.
Ik had de vorige keer ook internet in een VIRM, reed tegelijk met de Koploper van of naar Venlo het station uit en ze reden heel lang naast elkaar, tot de VIRM op een gegeven moment flink op toeren begon te komen en inhaalde.
Ik houd van roze maar nog nooit gezien. Zit nu van steenwijk naar zwolle gezellig met boel scholieren in de trein. Ja ik zit in mijn rijkleding in de trein en ik krijg me toch scheve hoofden, Hahaha.
Ik moet wel even heel hard lachen nu. Ik weet niet hoe ik het presteer maar al de 3x dat ik in alle treinen die ik spring op zo'n dag ik terecht kom in de stilte coupe. Vorige week heen em terug en nu ook weer heen haha
Konstantine
Geplaatst: 23-12-11 10:47
Wel toevallig als je daar helemaal niet op let.
Ik heb dat eigenlijk nooit, scheelt ook dat die in VIRMS altijd boven zijn en ik nooit boven wil zitten omdat je boven alleen van die stoeltjes tegenover elkaar hebt en dat haat ik.
Ik snap de NS soms niet hoor... Zijn we ruim op tijd op Dordrecht, horen we dus ook op tijd op Blaak te zijn, maar nee, we waren nog niet eens bij Stadion om 18, terwijl 'ie om 17 op Blaak hoort te zijn... Nou maakt het verder niks uit voor mij, ik ben hoe dan ook te vroeg op school (Met een trein later is het net/net en dat risico loop ik liever niet), maar het is wel raar.