Volgende week, zaterdag op zondag nacht, vertrekken wij naar Poros! En nu met dit weer krijg je er inderdaad nog meer zin in. Wij gaan normaal elk jaar naar Aegina, maar nu wilde we toch eens wat anders proberen. We hebben in Eagina Griekse vrienden en we kunnen daar altijd gratis in het appartement, nou wat is er beter dan dat!
Nu op Poros hebben we een appartement gehuurd bij een Nederlands gezin. Het ziet er op hun site allemaal erg leuk uit, maar verder hebben we geen idee wat we kunnen verwachten, ook van het eiland niet.
Weten jullie of er mooie strandjes zijn waar je kunt snorkelen?
123468086
Geplaatst: 14-07-11 16:57
Yeaah definitief geboekt naar Agios Sostis in augustus. Heb verder al contact met Jackie van nefistravel hoor veel goede verhalen over haar en gaan daarom ook 2 x met haar mee op excursie.
In corfu is het nu zo'n 38 graden.. Heb vandaag weer een pest sms gehad van een vriend van corfu.. en ik maar in de regen werken hij zat lekker binnen met airco aan en zou vanavond lekker naar het strand gaan
Nou wij zijn dus dinsdag teruggekomen uit Rhodos en kan er nog steeds niet tegen als ik naar het europees weerbericht op tv kijk en dan zie wat het hier voor weer is en in Rhodos.. Ben nog steeds depressief..
Beter zo dan dat het hier stralend is en op rhodos slecht. Dat hadden wij op Kreta. Dat is echt zuur als je daar zit en hoort dat het in NL. 30 graden is.
Daar heb je gelijk in! Is ook niks.. Maar had gehoopt dat ik mijn bruine kleurtje nog lekker bij kon werken maar helaas.. Had wel echt de afgelopen twee dagen nodig om te wennen aan dit weer.. Even wat anders dan de 35 graden op Rhodos..
Ik word ook helemaal gek van dit weer hier.. Dat ik maar snel vertrek In Kreta is het momenteel volgens het weerbericht ook telkens een 33 °, perfect dus
haha ja, met dit weer heb ik er inderdaad nog meer zin in hoop eigenlijk dat her regent als we hier wegrijden, dan is het alleen maar leuker om daar aan te komen haha.
Ben blij dat ik in Augustus weer terug ga voor een weekje! Hopen dat het dan nog goed weer is,, en dan probeer ik een deel van de zon wel mee te nemen naar Nederland