Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samy schreef:Maar jullie hebben allemaal een hotel in de buurt van Greenwich?
Hebben jullie ook gezien hoe ver het van het centrum van Londen afligt? Je hebt op de dag zekf gratis vervoer met je toegangsbewijs dus voor de andere dagen moet je flink wat betalen om Londen te zien..
Janine1990 schreef:x_Lys schreef:Hoow als k dit allemaal lees moet ik ook maar is op zoek!!!
Lekker op tijd
Nextdomino schreef:Janine1990 schreef:Rachel, tjeetje, toen wist ik nog neit eens van het bestaan vand e OS af
Toen keek ik ook op de tv.
En Barcelona in 1992 de zomerspelen, was toch ook nog de winterspelen in dat jaar Alberville toch?
x_Lys schreef:Ja ik hb sowieso weinig tijd door school gehad, geen tijd om te zoeken. En dit weekend met werk en wedstrijden komt het er ook niet van! Grrr.. Begin idd toch behoorlijk zenuwachtig ervan te worden!
Baal er inderdaad wel van. Trouwens ik snap de prijzen van de orange camping ook niet. Is dat nu inclusief een tent?
Rachelll schreef:ja janine, moet klein zijn ja...ff een typskefout ja
![]()
lys, kijk ff op bookings, ook ik had het in 5 min geregeld![]()
ja is wel incl tent, maar wel per peroonik vond 900 euro voor een tent die ik wilde met eigen wc een beetje prijzig
Rachelll schreef:ja janine, moet klein zijn ja...ff een typskefout ja
![]()
lys, kijk ff op bookings, ook ik had het in 5 min geregeld![]()
ja is wel incl tent, maar wel per peroonik vond 900 euro voor een tent die ik wilde met eigen wc een beetje prijzig
Nextdomino schreef:Was dat per persoon, echt waar, heb ik er zo overheen gelezen??
Oef dan ben ik blij dat ik gisterenavond besloten heb om een hotel te boeken.
x_Lys schreef:HU???? 900 euro pp??? Hahahahaha nou echt nietIk dacht voor 2 personen
.
Ja ik ben nu ook aan het kijken! maar ik ben altijd een kluns met loctie en verbindingen enzo haha!