Met de trein - deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 01:48

Inoterry schreef:
Die van 22:33 naar Bergen op Zoom :D

Hee daar zat ik wel in :D

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 16:51

Inoterry schreef:
Dat was vast vrijdag na 12 uur dat de kaart niet gescand werd. Dan zijn zowel de week als de weekendabonnementen geldig, en scannen is behoorlijk tijdrovend ;)

Ook ja, maar ook vrijdagochtend nog voor 12 uur (dat was zo rond half 10). Maar kan toch zijn dat je gestopt bent met studie of afgestudeerd bent en dan moet je reisproduct er af, maar kan je verder nog met je ov chip reizen.

Exit13

Re: Met de trein - deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:02

Afgestudeerd, nooit meer gratis met de trein :(.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:14

hihi ik wel, ik heb via kantoor een netkaart :)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 13:40

En ik zit weer fijn in een internettrein tussen Almelo en Gouda, echt geniale uivinding zeg! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:45

Ja he! Ik hou wel van de internettreinen. Alleen moet je dan niet je iPod of Laptop (of beiden) vergeten :=

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 13:51

Idd. :P Maar m'n iPod heb ik eigenlijk altijd wel bij me. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:54

Ja ik normaal ook.. tot ik hem vanmorgen uit mn tas wilde halen op weg naar het station en ik hem in alle haast in bed heb laten liggen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:40

:wave:

Gisteren een nieuwe experience, met de trein met krukken. Ik geef toe, je hebt veel bekijks :+

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:59

Pff, weer veel aanrijdingen met personen de laatste weken. Het is weer winter :n

Over een paar weken ga ik trouwens voor het eerst met een ICE, ben benieuwd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:16

ICE :+:

Ik reis nu dagelijks met krukken in de trein.. moet zeggen dat ik me verbaas over sommige passagiers.. die ondanks dat ze jou zien staan met krukken of bezig zien met instappen of op een roltrap toch tegen je gaan staan duwen omdat ze ongelooflijke haast hebben voor een trein die nog zeker 10 minuten op het perron staat :?

En instappen in MAT64 en DDAR is klote _O-

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 15:27

Vet irritant en aso Jans..

Ik zit nu weer fijn in de trein, het is mistig zeg!!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:10

Szan schreef:
Pff, weer veel aanrijdingen met personen de laatste weken. Het is weer winter :n

Over een paar weken ga ik trouwens voor het eerst met een ICE, ben benieuwd :D

Ahh daarom zoveel vertragingen zonder dat er een reden is (op site staat er namelijk regelmatig dat er een verstoring is o.i.d maar er staat meestal niet erbij waarom en hoe lang het gaat duren etc..)

Echt, wat een mist vandaag, ongelofelijk. Vanmorgen scheen de zon zelfs :oo Afijn heb zelf 20 minuten vertraging gehad vanmiddag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:24

Ik vind het wel fijn dat ze een aanrijding met een persoon niet meer altijd weergeven maar gewoon "storing" of op "last van de brandweer"

Ik moestvanmorgen een trein laten rijden die te hoog was om in te stappen.. en ook niemand, die na vraag, even wilde helpen :?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:26

Wtf wat raar dat niemand je wou helpen..
Ik zou het eigenlijk wel prettiger vinden als er stond aanrijding met iemand, dan weet ik dat het niet de hele dag duurt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:27

Ja.. voordeel van een dorp he, stugge mensen die sochtends zelf met een chagrijnig hoofd in de trein plaatsnemen :n

HouvanPonys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:29

Mag ik mij ook melden? :D
zit nu in de trein van barneveld naar amersfoort, die blauwe :)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:29

Oh ik vind mensen in mijn dorp veel minder stug dan mensen in steden :=

Houvanponys, tuurlijk ben je welkom :P Hoe vaak reis je met trein? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:31

Op Utrecht etc krijg ik wel hulp, alleen bij mij niet.. maargoed mensen met een rolstoel hebben bij mij op het station ook een probleem zegmaar..

HVP :wave: je zit in een protos :j

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:32

Protos wat wat is dat? :P

Dan woon je in een k*tdorp :=

HouvanPonys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:37

verkeerd gelezen :+
5x in de week :j

HouvanPonys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:44

ohneeeee zit nu bij een stel gekken :') die zngen, verschilllende tonen zeg maar. AaaaAAaAAAAaaa

edit: nu komt de gitaar er bij haha :D
edit 2 dat klinkt zeker niet slecht! Haha ook weer een treinconcert meegemaakt
Laatst bijgewerkt door HouvanPonys op 17-11-10 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:50

Haaai, sorry voor het binnendringen, maar arrrrgh, ik ben zo boos op de NS vandaag! :(

Ik erger me altijd zo de pest aan die NS HiSpeed trein die dan vlak voor Dordt ineens zo traag gaat...

Ik heb nooit begrepen waarom dat is, Regiorunners en stoptreinen remmen daar niet, maar die stomme HiSpeed natuurlijk weer wel :(
En dan is het zoals vandaag weer zo vol in die pokketrein, sta je in dat verdomde halletje tussen al die meurende mensen en dan moeten er ook nog eens om de paar minuten mensen langs die moeten plassen of zo en dan gaat de deur van dat vieze wc-tje open en stik je zowat de moord van de stank... :r

Ik heb normaal niks dan lof over voor de NS, maar op dat traject MOET gewoon een fatsoenlijke trein gaan rijden. In plaats van of in combinatie met die HS.

Wisten jullie trouwens af van de OV-chipkaart coulanceregeling van NS? Dat is wel écht tof :))
(Ik rijd nooit zwart, vandaag wel... En uitgerekend vandaag word ik gecontroleerd. Terwijl als ik braaf ben ik nooit word gecontroleerd :+)

Edit: Lees net op de laatste pagina over vrouwelijke conducteurs en machinisten. Ik had van de week bij Kruiningen-Yerseke een ontzettend grappige conductrice die een praatje met me aanging over die extreme stank die daar altijd hangt en dat ze een keer een vrouw in de trein had die vertelde dat ze bij die stinkende fabriek werkte en dat ze dat zo lekker vond dat ze na haar dienst in haar vieze werkkleding ging slapen. Dus die conductrice had gezegd "Zal je man leuk vinden..." en die vrouw had gezegd dat ze die niet had. Dus die conductrice tegen mij "En dat verbaasde me nou helemaal niks." _O-

Ik had trouwens een tijdje terug ook een machinist waarbij ik heel even mee mocht kijken op een stukje tussen 2 stations dat maar 3 minuten is. Zo tof van hem! :))
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 17-11-10 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

HouvanPonys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:57

Haha Konstantine, snap ik wel. Ik reis dat traject niet maar dat met de wc's gadverdamme ja, zo ranzig. Dat herken ik wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:58

Errijden naastde internationale toch ook ngogewone intercities naar dordt? Die van en naar Venlo en die van en naar Goes?

Protos is het type trein wat tussen Amersfoort en barneveld rijdt.. die blauwe :j