Winterberg was echt super leuk! had gedacht dat het kleiner was dus het viel heel erg mee! leuke piste's en niet te druk. sneeuw en zon gehad, het was top
Ik ben weer terug uit Damuls! (Oostenrijk) Heerlijke week gehad met veeeeel zon! alleen gisteren sneeuwde het dus zijn we om 14.00 vertrokken richting huis.
DieL_Zor
Geplaatst: 27-02-10 13:56
Ik ben ook weet terug uit Oostenrijk Time flies when you're having fun...was weer een topweekje. Boarden ging echt zo superlekker Superlekker weer, alleen vrijdag in het dal regen en boven sneeuwstorm, maar daardoor wel lekker kunnen poederen
capopjekop
Geplaatst: 27-02-10 17:51
ratjelover schreef:
capopjekop schreef:
Zo het zit er weer op. Perfecte sneeuw, zon en sfeer gehad, dus het was weer een topweek!
Ik ben net teurg uit La Bresse (Vogezen, Noord-Frankrijk) en uhm niet echt voor herharling vatbaar.. hoewel het ook wel iets had Maar het regende heel vaak en was enorm mistig.. in het dal was het meer gras dan sneeuw dat je zag op de berg hadden ze gelukkig wel sneeuwkanonnen maarja, met een laag ijs/gras eronder en als er dan een paar mensen vallen schuift alle sneeuw weer zo maar goed, wel geskied en het was lekker rustig en gister een prachtig zonnetje gehad
Myrthe92
Geplaatst: 28-02-10 20:51
Ben ook net sinds gister terug, we zijn in Ischgl, Oostenrijk geweest. Top week gehad, strakblauwe lucht en zon! Leuke plaats ook. Wil alweer terug.