Zomervakantie naar Egypte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Zomervakantie naar Egypte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 21:14

Ik gok dat je er wel veel russen gaat zien.... Dat is over het algemeen in heel Egypte :P. Mij is verteld dat dat komt doordat Rusland en Egypte elkaar ooit gesteund hebben in een oorlog en nu een soort van verbond hebben (waarschijnlijk korting op het visum ofzo :P).

Het ligt een beetje aan het hotel waar je zit hoe erg de russen zijn ;). Het hotel waar ik nu voor de derde keer heen ga staat goed aangeschreven in Egypte en daar komen ook de wat 'hogere' stand russen. Een vriendin van mij is in een hotel geweest met russisch management en dat was drama :P. Al het geld ging naar de drank en het eten was drie keer niks....

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 23:44

Aankomende zaterdag vertrekken 8-) kan niet wachten *D

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 23:46

Ik ga volgende zomervakantie ook naar Egypte :j
Hotel Titanic, maar vraag me niet waar dat is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 23:55

Geen idee welk hotel we zitten :+
Ja, dat is waar... het ligt wel een beetje aan het type Russen, maar toch. Wat je al zegt, al het geld naar drank en eten...en dat merk je :=
En verder?
Nog leuke fijne mannen die duiken enzo? (lekker bruin en gespierd of zo haha)
Of veel stelletjes en 60+ ers :+

edit: we zitten in het Dive Inn Resort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 00:38

Joycebunny schreef:
Ik ga volgende zomervakantie ook naar Egypte :j
Hotel Titanic, maar vraag me niet waar dat is :=

Volgensmij in de buut van huraghada ,die keuze hadden we ook
De russen schijnen een ramp te zijn ,vreselijk onvriendelijk en zo.
Maar als wij dan wel vriendelijk zijn geeft het personeel ons waarschijnlijk wel een betere service :P
Wij vertrekken dinsdag over een week

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 11:49

Russen zijn idd vreselijk.... Gaan gewoon weg bij je aan tafel zitten (wij waren in het voorjaar met twee personen en ze hadden alleen maar vier persoonstafels). Degene die bediende wist dat wij dat niet fijn vonden en begon in het russisch tegen ze te schreeuwen, maar daar hebben ze weinig van :P. En verder tja ze beginnen zodra het all-in in gaat met potten bier, later op de dag vodka en tegen de avond liggen ze al lam op bed :P. Owwww en in voordringen bij het buffet zijn russen ook erg goed trouwens ;).

Met duiken zitten er nog wel eens leuke instructeurs tussen, en er zijn af en toe ook wel leuke egyptenaren :P. Ik heb in april echt hele leuke egyptenaren ontmoet :), allemaal vrienden van Mohmmed (goede vriend van mij). Die zijn veel 'europeser' als de standaard egyptenaar, kon gezellig een borrel met ze doen en normaal met ze praten.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 11:54

ik heb al 3 keer de nijlcruise gedaan.
Tja ik ben echt verliefd geworden op de Nijl :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 14:44

Ik hoop eigk dat er ergens ook nog fotograaf rondslingert die foto's van vriendlief en mij kan en wil maken _O-

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 14:47

Oww Russen zijn idd niet het lekkerste volk. := Er zitten ook hele aardige tussen, maar sommige, niet normaal.. :x Heb er verder geen slechte ervaringen mee gelukkig (behalve dat het enorm opviel dat ze met 't eten 4 borden volschepten en bijna niets aten...) maar hoor die Egyptenaren er ook niet zo positief over. :=

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:54

Egyptenaren zijn ook niet echt postief over ze nee ;). Ze kopen niks en zijn niet geinteresseerd in de mensen :P. En dat van die borden irriteerd me ook :P, staat er iets speciaals nemen ze alles mee en jij hebt niks. En vervolgens eten ze het niet op...

En fotografen genoeg voor 50 eurocent :D. Alleen of de foto's mooi worden...

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 15:57

Ik ben in 2007 ook naar Egypte geweest (zomervakantie) we zaten in Hurghada.
We zijn in Caïro geweest, en hebben gedoken -> Twee absolute aanraders!
Veel plezier! ;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:09

Russen zijn rare mensen, de vrouwen lopen er als goedkope tutjes bij met veel te korte rokjes en string bikini's en de mannen zijn opgeblazen gorilla's en ze kijken altijd boos.
Maar je kan eraan ergeren, of je kunt de andere kant opkijken. Kies je voor het eerste, dan kunnen die russen je vakantie behoorlijk verpesten. Maar als je de andere kant opkijkt als je dronken russen ziet, iets langer op je frietjes wacht omdat je voorganger alles opmaakt, en je vriend niet op zijn lazer geeft omdat hij naar een strakke russin in string kijkt, dan heb je een prima vakantie :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 19:16

Hahahaha je hebt ze echt geweldig beschreven Storm76, maar ook zo waar _O-
Je vegeet alleen de te kleine zwembroekjes bij de opgeblazen gorilla's :))

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 21:10

Ik snap het ook niet, de russische vrouwen zijn dun (niet eens slank meer, maar dun), hoerig gekleed en lijken compleet happy met hun kallende, harige (check die rug!), in te kleine en strakke broekdragende en chagerijnig kijkende mannen....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 21:25

Wahahaha perfect beschreven Storm76!!! Heb ooit zo gelachen om een verhaal van die vriend van mij... Er liep zo'n russisch vrouwtje in een te kort rokje over straat. En er was een man die net uit de bergen vandaan kwam en die wist niet wat ie zag :P. Die heeft die vrouw beetgepakt en begon tegen dr aan te rijden, broek naar beneden gedaan en ging weer vrolijk verder. Gewoon midden op straat.... Mensen maakte er foto's van. En die vrouw... Die deed niks! Nu vind ik wat die vent deed echt niet kunnen, maar hoe die vrouwen erbij lopen vind ik ook niet normaal. Maar ach moet er altijd wel om lachen als er zo'n rus voorbij komt met een rokje waar de kont onderuit komt en het personeel ze gapend na kijkt. Als ze dan door hebben dat ik er om moet lachen vind het personeel het ook altijd wel weer grappig :P.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 21:27

Geloof het of niet, maar ik heb zelfs een hitsige russin van mijn vriend weg moeten slaan :D
(nou ja slaan... ik heb in de slappe lach foto's genomen van mijn zielige vriendje terwijl hij zich verstopte achter een andere nederlandse vrouw) :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 21:30

Hahahahahahahaha wat een figuren zijn het ook!! In een hotel in Turkije liggen dr gewoon aan het zwambad mannen op te pikken die ze even voor een nachtje mee nemen naar hun hotelkamer... Zijn gewoon prutsmutsen die hun werk even in een ander land uitvoeren. Zal me niet verbazen als ze het in Egypte ook doen...

Je maakt rare dingen met ze mee :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:31

Nou dat belooft dan voor mijn 18 jarige zoon en man :( .
Neem ik vast een extra hamertje mee in de koffer _-:( :D

Je moet geloof ik op de luchthaven een visa kopen waar betaalde julie die mee?Moet ik al geld wissellen voor ik ga of daar?

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 09:21

Ik betaalde mijn visa altijd met euro's. Ik was voor SSH €14,- kwijt geloof ik (een groot visum).

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 10:29

Wij waren volgens mij 18 euro kwijt voor een groot visum.
je kunt in LE en in Euro betalen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 10:35

Voor de nieuwsgierigen;
foto van hoe mijn vriend werd aangerand door een lelijke (ja die bestaan ook) en stomdronken russin (in het wit)
Een vriendin van ons (in het zwart) staat tussen mijn vriend en de russin. Mijn vriend was achter haar gaan staan (tja, je moet toch wat als je eigen vriendin de schaterlach heeft en foto's staat te maken :D )
Het zag er hier vrij rustig uit, maar ze ging er vol tegenaan, wilde bij mijn vriend op schoot zitten en hem zoenen, daarna werd ze door beveiligingsmannen naar haar kamer gebracht.

http://i35.tinypic.com/1zg8hz.jpg
http://i37.tinypic.com/28hk7xk.jpg

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 10:38

Ahahahaha _O-
Zo maak je nog eens wat mee met die Russen.. :')

Hotels waar ik tot nu toe ben geweest vielen opzich wel mee.. In een (Dreams Beach Resort) had je echt vanalles zitten (ook Russen maar niet overdreven veel) en in het andere hotel (Shores Golden) zaten voornamelijk Italianen.. :Y) Die kunnen er ook wat van met hun opgepompte lijven en te kleine zwembroekjes. :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 10:43

Bij ons viel het gelukkig ook wel mee, alleen was er die vrouw, ze bleek Marina te heetten en we hebben daarna nog erg om haar moeten lachen, verhaal doet het inmiddels ook leuk op verjaardagen tot ergenis van het 'slachtoffer' haha.
Er zaten niet zo gek veel Italianen bij ons. Wij zaten in Sunrise Island View.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:29

_O- Briljant Storm :D
Oh Italianen, ook zo fijn... met te kleine zwembroekjes en te bruine croma lijfjes :+ (en dan het liefste op zo'n zonnereflecterend luchtbedje dobberen om nog bruiner te worden _O-)

In Marokko was ons hele hotel ongeveer bezet door Russen. Tja, en dan heb je aan mij als stoicijnse Hollander toch een verkeerde :=
Iedere ochtend als wij naar de ontbijtzaal liepen, waren de zwembadstoeltjes al bezet door Russiche handdoekjes. (handdoekje neerlegger, volvreten en weer pitten en daarna naar het zwembad)
Dus als wij bij het zwembad kwamen en er lagen nog onaangeroerde droge handdoekjes en geen tasje/boekje/pakje peuken erbij.. *hop* handdoekje weg en lekker liggen. Vondenzeniezoleuk. Heel jammer voor ze, op die momenten is mijn talenkennis compleet verdwenen en spreek ik alleen nog Nederlands.
De dames die er bij ons toen in het hotel waren, waren inderdaad ook superdun en heel ordi gekleed of juist obese :+
De mannen inderdaad ook of obese of opgepomt, inclusief prachtige Gorillawear kleding ( google maar eens tis vast herkenbaar :+ )
En zich de hele dag insmeren met snel-bruin-word-olie om vervolgens 's avonds katsverbrand aan het eten te zitten _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 14:25

Nou het klinkt er echt gezellig >;) Geeft een mens moed om te gaan :D
Maar desondanks heb ik er zin in.Nog een weekje *\o/*

Maar bedankt voor de info ,dankanik gewoon euro's meenemen voor de visa