Ik heb een keer 13 uur vertraging gehad op schiphol. Dat was een pretje! Ik was alleen, en ben zo lang mogelijk met mijn moeder geweest. Liep naar de gate, stonden te wachten, kregen te horen dat er vertraging was, minimaal drie uur. Heb dus meteen mijn moeder gebelt, en ben weer door de douane gegaan. Hebben we drie uur wat zitten eten enzo. Ik weer naar de gate, kregen we te horen dat het nog 8 uur ging duren voordat we konden vertrekken. Er was wat mis met ons vliegtuig en het duurde 8 uur voordat de andere er was. Hebben wel netjes bonnen gekregen van 30 euro, te gebruiken bij alle eetgelegenheden op schiphol. Uiteindelijk hebben we in totaal 13 uur vertraging gehad, vergeet ik nooit van mijn leven meer! Heb 10 uur in mijn eentje doorgebracht. Gelukkig mocht je toen nog roken op schiphol.
DaanCats
Geplaatst: 18-06-09 20:13
Zo wij hebben onze vliegtijden binnen:
we vertrekken om 04.00 heen, Heerlijk dus en gaan om 09.45 terug, ik zelf vind dit ideaal, want vaak moet je toch voor 10 uur je kamer uit en dan zit je de hele tijd met die koffer enzo! Dus ik ben tevreden
Ojaa en wat vertragingen betreft: hoogste is bij ons 5 uur geweest was toen met martin air.. Het vliegtuig stond in Orlando!!! met pech, en moest dus nog naar schiphol.. dat ging em dus niet worden..
we vlogen toen met een engelse maatschappij ipv martin air.