Wie heeft er ervaring met viator voor de shuttle service van vliegveld naar hotels in Manhattan? YMCA heeft schijnbaar geen eigen shuttle service en met het OV is het een uur reizen en veel overstappen en lopen waar ik geen zin in heb als ik net aan kom deze shuttle service zou zijn voor hotels in Manhattan, nou is het een hotel/hostel waar ik heen ga, neem aan dat dit gewoon kan? Ik wil dus zo'n voucher boeken,maar vraag me af hoe lang je dan moetnwachten voor er zo'n busje komt.
shilady
Geplaatst: 11-12-14 15:26
De shuttle busjes gaan meestal alleen maar naar bepaalde hotels waar zij een deal mee hebben gesloten als ze zomaaar naar "alle" hotels en hostels zouden gaan dan zijn ze niet veel anders dan een gewone taxi
Ik ben wel een met zo'n shuttle busje gegaan naar Manhattan. Konden gewoon ons hotel opgeven. Alleen je deelt t busje natuurlijk dus soms moet je eerste naar andere hotels. Chauffeurs rijden wel als gekken maar ach t is goedkoper dan een taxi
Rennie89
Geplaatst: 11-12-14 19:35
Maakt me niet uit als ik wat langer moet wachten in de bus, maar gezien ik laat aan kom heb ik liever dat ik gewoon word opgepikt op het vliegveld en weer bij het hostel word afgezet haha. Anders zal ik met een gewone taxi gaan denk ik. Ik zitten midden in Manhattan
Purny, jij bent bij Vanderbilt geweest, hoe ben jij daar gekomen? Taxi?
Shuttlebus vanaf JFK. Of een transfer. De shuttle tot Grand Central.
Rennie89
Geplaatst: 11-12-14 21:20
Ja maar welke shuttlebus bedoel je, die van viatorcom? of heb je gewoon shuttle bussen op het vliegveld die je niet van te voren hoeft te reserveren? Goairlinkshuttle ofzo komt ook bij YMCA dus denk dat ik die het beste kan doen Edit ; die shuttle gaat om 20:05 en ik kom aan om 19:35, is het dan haalbaar ?
Anders ga ik wel gewoon voor een taxi xD wil het wel een beetje simpel houden haha. Naar pennstation kan ik wel met openbaar vervoer gaan.
Goairlinkshuttle heb ik volgens mij genomen. M'n mail werkt niet mee, anders zou ik het even opzoeken. Is er geen latere beschikbaar? De koffers gaan daar wel snel moet ik zeggen, maar of je alles binnen een half uur red is de vraag. Anders wachten ze misschien wel op je
Rennie89
Geplaatst: 11-12-14 22:07
edit: heb even gekeken en kan evt wat later doen, 20:30 dat komt prima uit. Ze willen trouwens mijn nummer waarmee je in USA bereikbaar bent, ik weet dat onze code +31 is (toch? ) dus dan zou mijn nummer zijn +3164786**** ?
Ohhh serieus, maar als ik vanuit Amerika naar Nederland bel dan gebruik ik ook +31. Of is dat 01131 voor degene die met een Amerikaans nummer bellen?
Lara_
Geplaatst: 11-12-14 22:29
Is idd voor als je met een Amerikaans nummer belt.
Rennie89
Geplaatst: 11-12-14 22:32
Goed dat je het zegt Lara!
Nou dan ga ik maar die shuttle boeken, scheelt geld en lijkt me op zich goed te doen. Kan die van 08:30 hebben, dan ben ik om 22:00 op het hotel, spullen dumpen en ga ik naar de pub een straat verder op om wat te vreten denk ik
Leuk ruitje en je bent natuurlijk van harte welkom om hier mee te kletsen !
Ik ga ook weer in januari
ruitje
Geplaatst: 12-12-14 15:13
Ja voor 520 euro pp vliegen we op Miami met een overstap in Brussel. Daar zit dan ook een huurauto met gold pakket( alle verzekeringen en een wat grotere auto) bij. Ik vond het geen geld
Dit is de planning die ik bedacht had, misschien kunnen de experts vertellen of het te doen is? We willen weinig van te voren boeken zodat we kunnen schuiven, alleen overnachting op the Keys heb ik geboekt want dat vond ik vrij duur en vond iets aan het strand op Cudjoe Keys voor 80 euro p.n.
Dag 1 : miami, beetje de stad verkennen Dag 2: in de ochtend naar de keys, daar blijven we dan ook slapen. Dag 3: naar de everglades, daar in de middag aankomen en al wat doen. Dag 4: nog wat Evergladen Richting Marco Island en Naples Dag 5: de Golfkust verkennen tot Tampa Dag 6: oversteek naar KEnnedy Space Centre Dag 7: richting Miami weer( tussenstop Frt Lauderdale? ), avond weer Miami Dag 8: Miami
Dat is inderdaad geen geld ruitje! Ik vind je planning wel wat vol voor 8 dagen, je moet behoorlijk wat kilometers maken. Zou je niet wat langer op 1 plek willen blijven?
Douraque
Geplaatst: 12-12-14 15:25
Bij de Keys zou ik niet helemaal naar Key West rijden, is de te ver om in 1 dag te doen als je de volgende dag terugrijd. Reken op 5 uur enkele reis. Everglades naar Tampa is ook al snel 5 uur bij non stop.
Van tampa naar Kennedy space center is ook een te grote afstand. Reken daar maar op ongeveer 3 uur
Mijn advies is dan enkel te kiezen voor oostkust, dus Miami omhoog naar Fort Lauderdale/ Kennedy Space Center/ Daytona. Anders is het teveel rijden in 1 week en heb je eigenlijk nog niets gezien. Terwijl als je kiest voor de oostkust, je meer tijd hebt en dus meer kan zien op je gemak
Oostkust lijkt mij niet zo boeiend als de golfkust? Of zit dat tussen mijn oren ?
Wij zijn absoluut geen mensen die langer op 1 plek willen zijn, we rijden graag rond, maar zal de afstanden nog eens bekijken, alleen rondrijden is ook wel weer zonde
Wij zijn toen 's ochtends van de Everglades doorgereden naar Key West. En vanaf daar 's avonds gewoon weer naar "huis" gereden. Een stuk boven Miami nog. Maar of het ideaal is... Ik reed niet en lag lekker te pitten toen.
Renza
Geplaatst: 12-12-14 15:34
Handig topic ben de afgelopen tijd een beetje mee aan het lezen, want ik ga begin januari naar de US, eerst een week conference in San Diego, en dan in 10 dagen van San Diego via Los Angeles - Death Valley - Las Vegas - Grand Canyon naar Phoenix, vlieg dan terug vanaf Phoenix. Als iemand nog tips heeft voor die plaatsen / bezienswaardigheden op de route, hoor ik het graag