IvysToeter schreef:Maar hoe ver van tevoren is er al veel vol?
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat je maar Max 3 dagen mag reserveren. Als je dan 1 dag bent geweest mag je weer 1 nieuwe dag reserveren.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
minouesmee schreef:IvysToeter schreef:Maar hoe ver van tevoren is er al veel vol?
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat je maar Max 3 dagen mag reserveren. Als je dan 1 dag bent geweest mag je weer 1 nieuwe dag reserveren.
Citaat:Restaurants gaat het me niet eens om.
Er is altijd wel iets te eten
Lumi schreef:Iemand die een idee heeft of je ook de aankomstdag van een jaarkaart moet reserveren? Eerder telde die namelijk niet als dag (oa bij die goedkope kaart dat je na activeren in het park drie dagen moest wachten voor je er weer in mocht)
Samy schreef:Lumi schreef:Iemand die een idee heeft of je ook de aankomstdag van een jaarkaart moet reserveren? Eerder telde die namelijk niet als dag (oa bij die goedkope kaart dat je na activeren in het park drie dagen moest wachten voor je er weer in mocht)
Wat ik op fb mee krijg wel. Dus de dag van ophalen heb je of pech of je moet een ticket van te voren reserveren en daarna moet je hopen dat de dagen die je daar aangrenzend wil nog vrij zijn.
IvysToeter schreef:Wat ik me ook af vraag...
Gaat de 'magie' er niet vanaf als je regelmatiger naar het park gaat?
Samy schreef:IvysToeter schreef:Maar hoe ver van tevoren is er al veel vol?
Ik durf voor nu niet meer te zeggen, want in november verliep mijn jaarkaart. Ze gooien elke x een x aantal maanden open.
Je zou eens een facebook groep moeten zoeken waar meer info te halen valt, of iemand die mee kan kijken hoe vol het nu is (denk aardig vol met alle vakanties die eraan komen).