Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat had ik afgelopen jaar. Had smiddags nog gezegd, mijn knie gaat goed, nergens geen last van. Misschien als we morgen met de kinderen gaan skiën dat ik mijn brace niet om doe. Stoot ik 's avonds toch mijn knie tegen de tafelpoot, dikke blauwe plek. Indy_Mouse_9 schreef:Waardeloos zeg![]()
...maar hoe is dat in een banaan? Het lijkt me best eng eigenlijk.
Weet iemand trouwens of ik ergens het olympisch snowboarden van gisteren kan terugkijken?
je zit ook niks, je kan alleen recht omhoog kijken. Je hebt geen idee waar je bent.
had mn all mountain skis niet gecheckt en omlaag afgesteld qua din, en ik wist dat ze hoog stonden. Als ik mijn nieuwe GS skis had gepakt, met laag ingestelde din, had het wss beter afgelopen. Maarja achteraf kijk je een koe makkelijk in de kont
) de website open, was ff vergeten dat ik met bv NPO start kan terugkijken.
hopelijk hoef ik het nooit, hehe.
rust doet me meer pijn dan gewoon lekker beetje bewegen. Als ik stil zit wordt het zo stijf en dat doet echt veel meer pijn.

het restaurant naast de ophaalplek van de skiles heeft ook een indoor speeltuin. Verder was het vandaag mega warm! Sneeuw is flink aan het smelten… dus vanaf het middag uur is het op de meeste plekken slush skiën.