Omreizen? Brooklyn is gewoon de brug over, wilde daar in principe sowieso al gaan kijken Die deo hebben we niet in Nederland en is m'n favoriet dus wil m sowieso hebben, anders kijk ik gewoon bij de winkels hier Target heb ik ook niet gezien
Retour kom je alsnog niet op die 500.... 500 is helaas alleen enkele reis als ik kijk. (heb vanaf dusseldorf en Amsterdam gekeken) laagste was alsnog rond 750 waar ik op uitkwam.
Ik heb stiekem een beetje het forum doorgelezen. Super mooie reizen hebben jullie al gemaakt!
Ik ben in 2011 12 dagen naar NY geweest (toen Bin Laden opgepakt was) flink feest op time square.
En vorige maand heb ik dezelfde reis geboekt als Berdien gemaakt heeft (zie ik nu). Volgens mij is hij wel goed bevallen toch? Helaas pas voor juni 2015, dus ik moet nog even geduld hebben.
Verder staat Hawaii en Florida (miami) ook nog op mijn lijstje, maar dat zal nog wel even duren. Als ik zo jullie foto's zie heb ik echt zin om ook te gaan.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo kom binnen vallen.
Ben benieuwd of je nog wat vind Fitzroy en anders gewoon US airways doen als je echt voor die prijs wilt.. als je zelf gewoon genoeg eten mee neem voor in het vliegtuig en je niet al teveel waarde Hecht aan entertainment zal het je vast prima bevallen..... hoe langer je wacht hoe duurder het soms word heb ik gemerkt
BA vliegt ook voor ergens in de 700 euro naar Las vegas, is in Juni. Is wel weer duurder dan US Airways, maar wel kwalitatief iets beter. en anders indd gewoon US Airways boeken!:)
Ik wacht gewoon nog even op de Flashdeals van United en de werelddealweken van KLM in januari. En verder is het al gauw goedkoper om vlucht en hotel te combineren via Expedia of ebookers. Dan zit ik ook rond de € 700,- als ik de prijs van onze voorlopig geboekte hotelovernachtingen in TI eraf haal.
Ik ben recent op de vluchten van LA naar Houston en Houston naar Amsterdam geweest. Je weet van gekte niet waar je naar moet kijken op het entertainment system. Overigens was de Houston-A'dam vlucht oorspronkelijk Lufthansa, maar dat werd een United vluchtnummer. Dat waren de enige twee vluchten van de hele reis die *wel* normaal verliepen, trouwens.
Ik had in Houston een overstap van 7 uur. Was geen WiFi en stopcontacten waren schaars. Vond dat wel echt een bummer. Ja er was WiFi op een plekje waar je dan opde grond moest zitten en geen elektriciteit aanwezig xD ik vond dat omdat een hipster daar ook met z'n laptop bezig was lol.