Algemeen wintersporttopic - waar gaan we naartoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Earth

Re: Algemeen wintersporttopic - waar gaan we naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 13:50

Daarom ga ik überhaupt al niet naar Winterberg :')

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 14:37

Doordeweeks is Winterberg prima. Maar in het weekend wil je er echt niet zijn! Wat een stelletje idioten bij elkaar is het dan.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 19:48

Ongeluk zit in een klein hoekje, ook als je zelf geen snelheidsduivel bent. Maar ik heb hem nu vooral aangeschaft omdat ik bewuster ben geworden van wat andere mensen mij (en de rest van het gezin) kunnen aanrichten.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 10:29

Hmm, nu ben ik me dus aan het afvragen of ik ook zo'n ding nodig heb...

Mijn jas is gerepareerd en gewassen met Nikwax, en hangt te drogen. Hopelijk met het gewenste effect :)
Nog 16 dagen! En de sneeuw ziet er goed uit <3

Terzijde, zijn er mensen met jonge kinderen die nog wat thermokleding of skibroeken kunnen gebruiken? Ik heb wat spul liggen waar mijn kinderen uit zijn gegroeid, volgens mij 86/98/104/110. Ik probeer het te verkopen maar dat loopt nog geen storm. Het begint een beetje in de weg te liggen, en dan geef ik het liever weg aan mensen die er nog wat aan hebben.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 10:55

Ik stuur je een bericht :)

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 10:57

Heerlijk vooruitzicht Indy!! Ik had een set van 6 pully's op vinted gezet maat 110/116, die was binnen 5 minuten verkocht. :')

Ik heb mijn kleding ingespoten met spul van de Kruidvat. Voor het eerst, dus ook benieuwd of het werkt.

Voor volgend jaar hebben we toevallig geboekt gisteren. Ik had van het weekend gezocht op appartementen, nou welkom algoritme... kreeg alleen nog maar advertenties van appartementen. Maar daar zat gisteren wel een leuke tussen, dus die hebben we gelijk gereserveerd. In het centrum van Maria Alm, 500m van de gondel en skilessen. Gebied zijn we 3 jaar terug ook geweest, was niks mis mee.