Berdien schreef:Ik heb een nieuwtje! Net met mams besloten: najaar 2015 gaan wij naar Canada![]()
Leukkk die staat ook hoog op mijn lijstje!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Wat leuk, Berdien![]()
Ik vind 772,- echt belachelijk veel geld voor een ticket. Laatste keer Las Vegas betaalden wij 550,- pp dus ik vind 600,- wel de max eigenlijk. Wacht het gewoon nog even af. Hopelijk komen de werelddealweken nog met leuke aanbiedingen.
shilady schreef:Vind ik ook Stephanie
Maarja ik ben ook zoiezo een grote Delta/KLM fan
Ik ga dan nu Januari of februari weer terug naar amerika maar helaas de plek waar ik heen moet kan ik niet uit delta of klm kiezendus nu maar United nemen en bidden dat er in het toestel degelijk entertainment is !
shilady schreef:British airways staat er niet bij als ik zoek
Tis kiezen uit Lufthansa United en American airlines............. Die van Lufthansa worden uitgevoerd door United![]()
En American airlines is dan weer 220 duurder en daar lees ik ook veel slecht commentaar van zoals bv verouderde toestellen.........![]()
en tijdens layover is united dus nu de beste keuze omdat ik met mn overstap er 3 uur over kan doen om mn volgende vliegtuig in amerika te halen en aangezien ik vorige keer dus problemen had met customs hou is er rekening mee dat ze me nu ook weer gaan onderzoeken.....
Dus nu even geen luxe van airline naar wens uitkiezen maar ben al blij dat het kwa reistijden wel in mn straatje is
want er staan me soms baggertickets tussen
shilady schreef: