Te zuur voor woorden... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Te zuur voor woorden...
Maar een paar jaar geleden heeft hij hetzelfde gehad aan de andere knie, dus zit weinig twijfel 
Gianti schreef:Heeft iemand hier een rugbeschermer tijdens skiën.. denk er steeds meer over, maar mijn vriend vind het overdreven

MizzMontana schreef:Mo dat klinkt voorzichtig positief!
Daantjuh ga je dan in een schoolvakantie week? En zit je dicht bij centrum en de lift of de piste? Ik vind dat eerlijk gezegd niet eens heel duur voor een weekdat is zo’n 333 euro pp.

Daantjuh88 schreef:MizzMontana schreef:Mo dat klinkt voorzichtig positief!
Daantjuh ga je dan in een schoolvakantie week? En zit je dicht bij centrum en de lift of de piste? Ik vind dat eerlijk gezegd niet eens heel duur voor een weekdat is zo’n 333 euro pp.
Nee, vaak eind januari, begin februari. Wanneer het rustig is op de boerderij. Volgend jaar kunnen we 30 januari weg. Nu zaten we in het centrum en op loopafstand van gondel voor 2900,- Alleen dat dorpje heeft mijn moeder na 2 jaar wel gezien.
Lijkt positief Mo! Hopelijk kun je door fysio de banden weer trainen.
Mooie foto Badeendje, ben jaloers!! Wil nog een keer
Beterschap voor je man Doubtless.
Ga mij dan toch eens informeren in een rugprotector
miccamaaike schreef:Leuk MizzMontana, toch mooie voorbereiding zo.
Een rugbeschermer heb ik niet en ook nooit overwogen. Ik ben ook niet zo'n kamikaze dat ik denk dat dat nodig is.
Morgen voor 2 dagen naar Winterberg met de personeelsvereniging, er ligt daar nu meer sneeuw dan in Oostenrijk