Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Natsuki schreef:Zijn er hier trouwens mensen die snel benauwd worden? Merk het de laatste tijd nogal. Op de bus naar Parijs moest ik gewoon slapen, anders had ik constant een overgeefgevoel. En soms gewoon op de bus naar school als het druk is heb ik ook een naar gevoel, wel minder omdat ik dan meestal een zitplaats weet te krijgen en dat minder benauwd is dan zitten in een reisbus, maar fijn is het niet.
Ben een beetje bang dat langer dan 8 uur in een vliegtuig zitten constant gaat zijn van 'zakje, zakje, nu!'
Grit schreef:Noor, als het gaat om een beperkt budget zal je het waarschijnlijk hebben over de kosten van de vliegtickets? De westkust is volgens mij qua vakantie/verblijf zeker niet duurder dan de oostkust.
Voor NY en Miami/Orlando zijn er geregeld aanbiedingen, maar ook voor andere steden. Je kan oa ticketspy in de gaten houden.
Natsuki, maar is het dan reisziekte of inmiddels een voor jou gekoppelde ervaring waardoor je door stress/angst dit gevoel sneller op roept?
Natsuki schreef:Reispilletje kan ik wel proberen ja, mams nam ook altijd een pilletje dacht ik, eens kijken of ik die dan ook een mag nemen.
Grit: Dat weet ik dus echt niet. Ik weet alleen dat ik vroeger wel eens vaker flauwviel als ik lang moest staan in een ruimte met meer mensen of waar het warmer was. Nu vermijd ik dat dus ook door proberen te zitten als het kan.
Omdat het vroeger ook gewoon was als ik in een benauwde ruimte stond ofzo, denk ik dat het niet echt reisziekte is, maar wat het dan is weet ik niet zeker.
Natsuki schreef:Reispilletje kan ik wel proberen ja, mams nam ook altijd een pilletje dacht ik, eens kijken of ik die dan ook een mag nemen.
Grit: Dat weet ik dus echt niet. Ik weet alleen dat ik vroeger wel eens vaker flauwviel als ik lang moest staan in een ruimte met meer mensen of waar het warmer was. Nu vermijd ik dat dus ook door proberen te zitten als het kan.
Omdat het vroeger ook gewoon was als ik in een benauwde ruimte stond ofzo, denk ik dat het niet echt reisziekte is, maar wat het dan is weet ik niet zeker.
Fitzroy schreef:Hoe kom je erbij dat Las Vegas in de aanbieding is, Stephanie? Ik zie op de site tarieven vanaf € 772,-, niet bepaald goedkoop. Ik ben al weken aan het speuren voor tickets naar LV en heb nog niet goedkoper gezien voor € 645,- met US Airways maar dat schijnt niet zo'n geweldige maatschappij te zijn.
Florida is wel in de aanbieding nu