Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

over 1.5 uur mag ik
Is je huisje nog een beetje zo dat je wel lekker in de zon op het balkon kan zitten ofzo? Hopelijk kom je met pijnstillers de dagen een beetje door en kan je in Nederland snel geholpen worden. Mo_86 schreef:Bedankt! Ik hoop het ook maar vanochtend met veel pijn en stijfheid uit bed gekomen dus weet wel zeker dat het een lang herstel gaat worden.

best stoer 
xTammyy schreef:Sorry ik lees vooral mee hier, had eerder gevraagd of iemand hier Alpex kende, vandaar![]()
Ik heb deze tocht gedaan:
https://alpex-skitochten.nl/weekbeschri ... xperience/
Bewust voor een week gekozen waar meer solo reizigers waren, uiteindelijk waren er van de 12 2 mensen die elkaar kenden.
We hebben prachtig weer gehad! Elke dag zon en een perfecte temperatuur.
Een aantal stukken werden per bus of taxi afgelegd maar wat geskied kon worden is geskied.
In totaal hebben we in 6 dagen zo’n 240km geskied en bijna geen een keer dezelfde piste.
We begonnen in st Johann, door naar Saalbach, Zell am See, Kaprun, Kitzbuhel, Westendorf, Ellmau en eindigden weer in St Johann.
Er waren 2 hele goede gidsen mee, daar waar nodig werd de groep opgesplitst als bv mensen wat sneller wilden gaan of extra pistes wilden doen.
Ook een aantal avonden kunnen après skiën, fijn om dan niet nog naar beneden te moeten
Het was behalve rondom Ellmau overal heerlijk rustig.
Al met al top dus!
In de voorjaarsvakantie ga ik weer (geen huttentocht), ben bang dat ik dan een andere beleving ga hebben qua drukte..
. Lieve meneer koeien/schapen/paardenboer die dit erbij deed als skileraar al heel wat jaren. Er zoefde trouwens nog iemand prive zo rond van een zorginstelling hihi en een zitskieer zagen we ook naar beneden stuiven. Daarvoor geven ze daar ook les.