Ik zit te twijfelen of k mn 50D nog verkoop voor t eind van t jaar en nieuwe body aanschaf of de vakantie doe met de camera van mn ouders... 700D, wil eigenlijk naar een 6D...
Het was zoooooo gaaf gisteren. Ben blij dat ik een foto heb gemaakt die de herinnering in stand kan houden. Heb mijn blog ook weer geüpload, liep ernstig achter maar heb er twee gepost.
Zo veel ook gewoon! En mensen dood door een hartaanval tijdens het sneeuwscheppen En al die sneeuw in dat huis! Vréselijk
Sneeuw is alleen leuk in het weekend, als er direct een wit pak ligt, en het op maandag (als ik op de fiets naar mijn werk moet zo *poef* weer weg is, zonder smurrie.
Stephanie_M
Geplaatst: 19-11-14 12:26
In Nederland hoef ik niet zo nodig sneeuw haha, gelukkig strooien ze wel altijd goed bij mij in de plaats (moet ook wel op zo'n heuvel, anders glijden de autos er achteruit af).
Die sneeuw in dat huis viel mij ook op, damn t zou je huis maar zijn!
Suus___
Geplaatst: 19-11-14 12:27
Zo ga ik t nou heeeuuull koud krijgen? Of zou t in de zijsteden blijven
Het verschil tussen sneeuw hier en in USA is dat ze er daar beter op voorbereid zijn. Sneeuw wordt meteen van wegen geruimd en mensen hebben thuis veel materiaal staan om sneeuw te ruimen enz.
ik meld me hier! Zit op het moment in Tennessee na 2 weken in New York te zijn geweest. Hier ben ik een maand en dan vertrek ik naar California voor nog een maand
Zijn er nog meer bokkers in the states op het moment?